پیکر شهدای حمله تروریستی به کنسولگری ایران، در حرم حضرت رقیه(س) تشییع شد+عکس

پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، هم‌زمان با سومین شب قدر در حرم حضرت رقیه سلام‌الله علیها تشییع شد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس :  پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، شب کذشته هم‌زمان با مراسم شب قدر در حرم حضرت رقیه سلام‌الله علیها تشییع شد.پیکر این شهدا با صلوات و نوای لبیک با حسین وارد حرم سه ساله ارباب شد و در جوار ضریح حضرت رقیه سلام‌الله علیها تشییع شد. زائران در حالی که دعای جوشن کبیر را زمزمه می‌کردند، برای نابودی دشمنان اسلام دعا کرده و دعای فرج را خواندند.

پ

با وجود پیکر شهدا در حرم، این آستان حال و هوای متفاوتی داشت و زائران در کنار شهدا مراسم قرآن به سر را برگزار کردند. البته در روزهای گذشته نیز پیکر نخستین شهید راه قدس در سال ۱۴۰۳ بهروز واحدی که توسط رژیم صهیونیستی در دیرالزور به شهادت رسیده بود، تشییع شد.

در حمله تروریستی اسرائیل غاصب به کنسولگری کشورمان در سوریه (دوشنبه ۱۳ فروردین)، محمدرضا زاهدی‌، محمدها‌دی حاجی‌رحیمی، حسین امان‌اللهی، سیدعلی صالحی روزبهانی، علی آقابابایی، محسن صداقت و سیدمهدی جلادتی به شهادت رسیدند. پیکر این شهدا هم‌زمان با روز قدس در تهران تشییع و برای تدفین به شهرهای خودشان منتقل می‌شود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.