حجت‌الاسلام تقوی: دشمن نه فقط با ساخت مسجد در پارک‌ها بلکه با هر حرکت مثبت دیگری مخالف است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن اشاره به حواشی ایجاد شده پیرامون ساخت مسجد در پارک قیطریه گفت: اصلاً بحث مسجد پارک قیطریه نیست؛ بحث این است که شما در هر جای کشور ببینید که قرار است یک گام مثبت و رو به جلو برداشته شود، بلافاصله دشمن وارد شده و بارانی از تهمت و افترا را متوجه موضوع می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس :  حجت الاسلام سید رضا تقوی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ضمن اشاره به حواشی ایجاد شده پیرامون ساخت مسجد در پارک قیطریه گفت: شهرداری مسئول اداره شهر است و طبق قانون و ضوابط، باید شهر را در همه عرصه‌ها و قسمت‌های اداره کند. وی با بیان اینکه در کنار شهرداری، شورای شهر هم‌ به عنوان ناظر وجود دارد؛ ادامه داد: اگر شهرداری و شورای شهر تشخیص داده‌اند که در جایی پارکی ساخته شود، کتابخانه‌ای بنا گردد و یا مسجدی تاسیس شود، قطعا کارشناسی شده بوده و اگر کسی در این خصوص صحبتی دارد، می‌تواند نظراتش را به بخش‌های مختلف شهرداری بدهد. فضاسازی و جوسازی اصلاً مناسب نمی‌باشد و روان مردم را درگیر کرده و آشفتگی روانی ایجاد نمایند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به جوسازی دشمنان پیرامون ساخت مسجد در پارک ها تاکید کرد: دشمن، هیچگاه به نفع مردم ما صحبت نکرده، هر صدایی که از حلقوم دشمن بیرون می‌آید، باید مورد تأمل قرار گیرد و با دیدهٔ شک و تردید نگاه شود.تقوی افزود: در رابطه با ساخت مسجد، باید استدلال‌های شهرداری را نیز شنید. هیچ چیز به اندازه تبیین صحیح، نمی‌تواند اقدامات و توطئه‌های دشمنان را خنثی کند. مخالفت با ساخت مسجد، اقدامی عجیب است. مراکز فرهنگی برای شهر لازم هستند و ما باید، این مراکز و همچین، برنامه‌های فرهنگی را تقویت کنیم.
نمایندهٔ تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در وهله اول، شهرداری باید استدلال‌های خود را به صورت کامل و صحیح برای مردم تبیین کند. در وهله دوم، شورای شهر باید از اقدامات مثبت شهرداری حمایت نماید و در وهله سوم، مردم باید شیوه‌ها و روش‌های دشمنان را در دوران انقلاب مرور کنند و ببینند که در هر کجا ما خواسته‌ایم قدم مثبتی برداریم، دشمنان آن نقطه را مورد هجمه قرار داده‌اند.وی تصریح کرد: این مسئله کاملا مشخص است که هر کار مثبتی که قرار است در این نظام انجام گیرد، دشمن آن را مورد نشانه قرار داده و زیر باران تهمت و شایعه قرار می‌دهد، تا هم ارزش آن کار را پایین آورد و هم مردم را نسبت به آن بدبین و نگران کند.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: امروز، دشمن یک جنگ روانی گسترده‌ای را علیه ما شروع کرده است و تمامی این مسائل، پازل‌های آن جنگ روانی را می‌سازند. در هر موضوعی از کاه، کوه می‌سازند و به دنبال آن هستند که مردم را نسبت به نظام و دستگاه‌های خدمتگزار بدبین کنند. تقوی تاکید کرد: اصلاً بحث مسجد پارک قیطریه نیست؛ بحث این است که شما در هر جای کشور ببینید که قرار است یک گام مثبت و رو به جلو برداشته شود، بلافاصله دشمن وارد شده و بارانی از تهمت و افترا را متوجه موضوع می‌کند تا شک، تردید و نگرانی را درباره آن ایجاد کند.پایان پیام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.