گلستان بوی شهادت به خود گرفت؛

وداع با دو شهیدی که در زمین گمنامند و در آسمانها مشهور

امشب حسینیه عاشقان ثارالله گرگان مهمان دو شهیدی است که شاید در زمین گمنام باشند اما در آسمانها و نزد پروردگار باری تعالی بسیار مشورند و در بهشت برین روزی می خورند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، امشب آیین وداع با دو شهید خوشنام و گمنام با حضور پرشور مردم همیشه درصحنه، شهیدپرور و ولایی در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد.

شهدای گمنام، گرچه نامی ندارند اما همه، آنها را به مردانگی و شجاعتشان می شناسند اگرچه معلوم نیست آنها چگونه به شهادت رسیدند اما این مهم است که به این مقام والا نائل شده و مردم ما خوب بلدند چطور قدر این مقام را بدانند.
شهدای گمنام، بدانید نام شما باعث آوازه و شهرت ایران و ایرانی شده است اکنون اگر هرجایی نام ایران می درخشد، باید بدانیم از برکت وجود نازنینانی همچون شهداست و ما تا ابد به آنانکه پلاکشان را از گردن خویش درآوردند تا مانند مادرشان گمنام و بی مزار
بمانند مدیونیم.
سیده فاطمه موسوی پارسایی 22 ساله از بانوان جوانی که در این مراسم شرکت کرده است در گفت وگو با خبرنگار زنان نیوز گفت: « شهدا به جمع های ما طراوت می بخشد . الهی که در دل کسانی که می خواستند اینجا باشند جوشش عشق شهادت ایجاد بشه .. »

 

مادر شهید یدالله ترمیمی دوازدهمین شهید مدافع حرم گلستان نیز اینگونه حال دل گفت: « ما به این شهدا افتخار می کنیم و عهد و پیمان می بندیم که راه شان را ادامه دهیم ..»

و چه جانسوز وداعی بود وداع مادر گلستانی با شهدای گمنام که هر چند فرزند فاطمه (س) هستند اما جای خالی مادرانشان روی زمین به برکت وجود مادران ایرانی خالی نبود و نیست ..
 

خبرنگار: سمیرا رجبی

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.