حجاب، آرمان شهداست؛

احساس مسئولیتِ مسوولان گلستانی نسبت به عفاف و حجاب

در پی هتک حرمت به یکی از خبرنگاران گلستانی که در یک اقدام خداپسندانه تصمیم به امر به معروف و نهی از منکر کرد برخی از مسولان فرهنگی گلستان برای تقدیر از نفس امر به معروف و نهی از منکر درجامعه به خط شدند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز از گلستان :  یک خبرنگار گلستانی بر حسب وظیفه دینی خود به یکی از هنجارشکنان حجاب که در ایام فاطمیه اقدام به بلند کردن صدای موسیقی حرام آن هم با وضع بسیار نامناسب حجاب در میدان شهرداری کرده بود تذکر داد و توسط فرد بی حجاب مورد ضرب و شتم قرار گرفت.
حجاب، خط مقدم جبهه فرهنگی است نباید از آن غافل شویم باید فلسفه و حکمت حجاب در جامعه تبیین شود وضعیت کنونی حجاب در کشور مطلوب و زییبنده جامعه اسلامی نیست ضعف‌ها و نقص‌های فراوانی دارد که امیدواریم با تعامل و پای کار آمدن همه دستگاه‌های فرهنگی جبران شود تا فضای مطلوب و متناسب با جامعه متنسب به اهل بیت(ع) را داشته باشیم.
متاسفانه در امر حجاب، مسؤولان کم کاری کردند باید دانش مردم نسبت به این مسائل تغییر کند.
دشمن نسبت به مسئله حجاب، قانون، هویت و نماد جامعه اسلامی متمرکز شده است تا این سنگر مهم را از دست ما بگیرد اگر چنین اتفاقی رقم بخورد دشمن با یک تیر سه نشان زده و سپس می‌تواند روی نقض قانون‌های دیگر فشار وارد کند.
باید یادآوری کنیم که نقش زنان محجبه در سال ۵۷ چه نقش مهم و اثرگذاری در پیروزی انقلاب بود تا جایی که انقلاب اسلامی را انقلاب چادری‌ها نام گذاری کردند امروز حجاب هر زن محجبه در دنیا نماد و نشانه اسلام و مسلمانان محسوب می شود بنابراین دشمن تمام هدفش را روی این مسئله مهم متمرکز کرده است
اگر اکنون از مسئله حجاب کوتاه بیاییم باید در آینده در زمینه همجنس‌گرایی در جامعه بحث کنیم و سنگر تغییر می کند. جامعه در این مسئله آسیب‌هایی دیده و امیدواریم این آسیب‌ها را جبران کنیم و دشمن هم بداند که هیچگاه موفق نخواهد شد.
در راستای اقدام ارزشی خبرنگار گلستانی و توجه به احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر سپاه نینوا گلستان، نیروی انتظامی گلستان، دادستانی گرگان، مسئول فضای مجازی گلستان و رئیس خانه مطبوعات گلستان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، رئیس اداره رسانه و فرهنگ ارشاد گلستان و جمعی از اصحاب فعال رسانه از حضور فعالانه خبرنگار گلستانی در احیای این فریضه اسلامی در سطح جامعه تقدیر و تشکر کردند.
هتک حرمت به حجاب فاطمی آن هم در ایام فاطمیه به شدت محکوم است و از قوه قضاییه می خواهیم که به شدت با هتاکان عفاف و حجاب برخورد کنند.
یادداشت: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.