آثار مخرب فتنه بر جامعه زنان/ اغتشاشات، پای فرصت طلبان انتحاری را به کشور برای ناامنی باز کرد

کارشناس سیاسی گفت : در اعتراضات گذشته که به دروغ در حمایت زنان برگزار شد، تنها هدف آسیب روحی و جسمی برای زنان مطرح بود و از دستاوردها و موفقیت های زنان ایران در همه ی عرصه ها یاد نشد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از زنان نیوز:  از استان مرکزی، زهرا زال کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار ما از ساوه گفت : در اغتشاشات سال گذشته ، دشمن آخرین تلاش مذبوحانه خود را علیه ایران وارد کرد و در اکثر تصویر سازی های رسانه ای زنان را طوری نشان داد که زن در جامعه اسلامی فاقد حقوق است ولی به لطف خداوند نقشه های آنان نقش برآب شد.
وی افزود: انقلاب مخملی یا رنگین، به ادغام و دسته ایی از تحرکات مربوط به هم در زمینه ی مبارزات منفی بر ضد یک حاکمیت که متهم به دیکتاتوری است، اطلاق می شود.
زال تصریح کرد: عاملین انقلاب های رنگین خود را نمایندگان برحق دموکراسی و مدافعان آزادی می دانند که با پیروی از یک اِلِمان مشخص و برخی نمادهای مشترک اعضای خود را از دیگر افراد، متمایز می کنند. اکثریت اعضای عضو را طیف جوانان، در انقلاب مخملی تشکیل می دهند همانند مثل انقلاب نارنجی سال ۲۰۰۴ و سقوط ویکتور یانوکویچ در اوکراین.
زال گفت: در انقلاب مخملی با پوشش یک مهندسی عظیم در افکار و اذهان عمومی با 3 مولفه ی؛ مدیریت و پروپاگاندای سیاسی_رسانه ایی، تحریک افکار عمومی و همزمان مهندسی اجتماعی در همه ی ابعاد آغاز می کنند.
این کارشناس سیاسی ادامه داد: تزریق اولیه ی آنارشی به جامعه و بولد کردن رفرمیسم "تفکیک دین از سیاست" و سکولاریسم "دنیای مادی" جزو اولین اقدامات مخالفین هست که بیشتر توسط نهادها و سازمان های مخالف حاکمیت و اپوزیسیون خارجی هدایت می شود.
وی افزود: این آنارشی با کمک پروپاگاندا، ضعف های داخلی یک حکومت را چندین برابر جلوه می دهد و در راستای منفور سازی، قبح و ساختارشکنی قوانین اجرایی آن حاکمیت، حرکت می کند.
زال با اشاره به جنگ شناختی اظهار کرد : از مکانیسم های جنگ شناختی در انقلاب مخملی می توان به پروژه دموکراتیزه شدن در حکومت برای تحریک بیشتر مردم اشاره کرد. لذا در اغتشاشات سال 1401، ما شاهد تمامی رخداد های یک انقلاب مخملی در ایران بودیم.
این‌کارشناس سیاسی گفت: انقلاب ها ابعاد فراگیری دارند و مانند پس لرزه های یک زلزله خطرناک هستند و باید ابتدا بررسی و اقدامات لازم برای مهار و ترمیم مشکل صورت بگیرد.
زال ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم مثل تمامی حاکمیت ها دارای قوانین است و تخطی از قوانین مدنی پیامدهای خودش را به همراه خواهد داشت.
وی تاکید کرد : حضور آشوبگران و لیدرهای آموزش دیده در بین معترضین و هدایت افراد به سمت آسیب به بیت المال و تخریب اموال شخصی و یا حمله به اشخاص و توحش برای به قتل رساندن آحاد مردم، نه تنها نقض قوانین یک کشور، بلکه نقض حقوق بشری است.
کارشناس سیاسی بیان کرد: آشوبگران با ساختارشکنی، عریان کردن و کوچک کردن شخصیتِ زنان و اهانت به اعتقادات افراد سعی در ایجاد برقراریِ حاکمیت حیات وحش میکردند که جز اثرات روانی، ایجاد رعب و وحشت، ناامنی و تخریب در حکومت، دستاوردی را با خود به ارمغان نداشت.
وی افزود : در اعتراضات گذشته که به دروغ در حمایت زنان برگزار شد، تنها هدف آسیب روحی و جسمی برای زنان مطرح بود و از دستاوردها و موفقیت های زنان ایران در همه ی عرصه ها یاد نشد.
زال گفت: این عملکرد موجب تشدید آسیب جسمی و جبران ناپذیر به جامعه ی زنان در ایران بود. مثل رقم زدن پروژه کشته سازی و یا نقض عضو افراد، توسط لیدرها و متهم کردن جمهوری به این اقدام. حتی اقدام فتنه گران موجب محدودسازی بیشتر زنان و مردم ایران شد.
این کارشناس سیاسی گفت: در پی تصویب لایحه ی حجاب اسلامی، شاهد جبهه گیری مانیفیست ها و برداشت اشتباه جوامع بین المللی نسبت به عملکرد دولت اسلامی و در نتیجه تحریم های همه جانبه علیه ایران بودیم. این اقدام فراتر از ضدیت با ایران، پایه گذاری اسلام هراسانه در جوامع بشری بود که مسیر را برای قرآن سوزی ها و اهانت به نمادهای مسلمانان باز خواهد کرد.
زال تصریح کرد: معاندی که از حمایت آشوب ها در ایران، مبلغ 3 میلیون و 325 هزار دلار به عنوان غرامت از دادگاه فدرال برای خودش می گیرد، به یقین درد مردم معترض ایران و توجه ایی به اسلام و قوانین یک کشور را ندارد. امثال او تلاش می کنند تا با قربانی کردن افراد، به منافع شخصی برسند.
وی درادامه بیان کرد: متاسفانه جوانان با فریب و شرکت در اغتشاشات به رهبری چنین منافقانی، آینده ی کاری خود را تباه کردند و از خیلی امتیازها و حقوق شهروندی محروم شدند. مثل قانون محرومیت اجتماعی در کشف حجاب.
این کارشناس سیاسی گفت: ایجاد این اغتشاشات، پای فرصت طلبان انتحاری را به کشور برای ناامنی باز کرد و قربانی شدن زنان و کودکان از آثار پیامدهای انقلاب مخملی به شمار می رود که به هیچ عنوان در راستای احیای حقوق پایمال شده ی زنان نبوده و نخواهد بود.
زال در پایان خاطرنشان کرد: اعضای انقلاب مخملی 1401، فقط بازیگرانِ آموزش دیده عرصه ی منتخبی بودند که با شعار دروغین آزادی زنان به خودسوزی و تزلزل یک حاکمیت ماموریت داشتند که با هوشیاری به موقع نیروهای امنیتی_نظامی و بصیرت آحاد مردم برای جلوگیری از تجزیه کشور مواجه شدند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.