مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان

خبرنگاران رسالت زینبی برعهده دارند/ حق را به زیباترین شکل و باطل را با عریانترین وجه بازگو کنند

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از خبرگزاری زنان ایران : طاهره عاشوریان مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان، در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک هفدهم مرداد روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه که روز احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات صحیح، فوری و مناسب است اظهار کرد : روز خبرنگار تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته‌اند.
وی افزود خطبه‌ها و سخنرانی‌های حضرت زینب (س) در طول حیاتشان به این معنا بود که سپاه سیدالشهدا پیروز شدند و اگر این سخنرانی‌ها نبود در جنگ نرم موفقیتی به دست نمی‌آوردند.
عاشوریان گفت بزرگترین خبرنگار واقعه کربلا حضرت زینب (س) بودند و خبرنگاران باید با تاسی از سیره اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت زینب کبری (س) آزاده باشند و زینب‌گونه در این مسیر حرکت کنند
وی افزود رسالت و کار خبرنگار، همان رسالت و کار حضرت زینب (س) بعد از واقعه کربلا است و فعالان این عرصه نباید کار خود را بیهوده و بی اثر انگارند.
عاشوریان خاطرنشان کرد وارثان خبررسانی و خبرنگاری بدانند که حق را باید به زیباترین شکل آن و باطل را باید به عریانترین وجه آن بازگو کرد.
مسئول جامعه زنان گیلان گفت حضرت زینب(س) به درستی "پیام آور" عاشورا است که "کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب(س) نبود..." گزاف نیست. اگر او را بهترین الگو برای خبرنگاری معرفی کنیم، همین قیاس کافی است تا یک خبرنگار راستین و آزاد بداند در راه گفتن حقایق و بیدار کردن خلایق چه دشواری‌هایی که نباید تحمل کند و چه محرومیت‌هایی که به سراغش نمی‌آید.
عاشوریان در پایان گفت در روز خبرنگار، با گرامیداشت یاد راویان و خبرنگاران عظمت اسلام و ایران، برای همه اهالی رسانه موفقیت در ادای ماموریت خطیر خبری و تبیینی را آرزومندم.
انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.