رئیس جمهور:ی: با روحیه جهادی، مشکلات را مرتفع می‌کنیم

رئیس‌جمهور دولت سیزدهم گفت: با روحیه جهادی، مشکلات مردم و کشور را برطرف می‌کنیم در کنار برنامه‌ها باید کارنامه خوبی برای خدمت به مردم ارائه دهیم.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز  از گلستان، آيت‌الله سید ابراهیم رئیسی پس از ورود به استان گلستان از فرودگاه بین‌المللی گرگان اظهار کرد: امروز باید مسائل را پیگیری و برای حل آن چاره‌ای اندیشید تا بتوانیم در کنار برنامه‌ها، کارنامه خوبی برای خدمت به مردم ارائه دهیم.
وی با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم، مشکلات را باروحیه جهادی مردم و نخبگان مرتفع خواهیم کرد، افزود: امروز باید برای چاله‌ها، چاره‌ای اندیشید ان‌شاالله بتوانیم در کنار برنامه‌ها، کارنامه خوبی برای خدمت به مردم داشته باشیم.

رئیس جمهور بیان با اشاره به اهمیت طرحهای عمرانی در گلستان تصریح کرد: طرح های عمرانی این استان قابل توجه است و در این زمینه هزینه های قابل توجهی هم صورت گرفته است.
رئیسی خاطرنشان کرد: طبیعی است در دور اول سفر مصوبه هایی تصویب می‌شود و در دور دوم سفر علاوه بر بررسی مصوبه های سفر اول، مصوبات سفر دوم در دستور کار قرار می‌گیرد.
رئیس‌جمهور گلستان را استان ظرفیت‌ها برشمرد و افزود: استان گلستان دارای ظرفیت فرهنگی، گردشگری، کشاورزی و ظرفیت‌های بسیار خوبی است که باید به بهترین شکل ممکن از این منابع بهره‌برداری کرد.
خبرنگار - سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

 

 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.