انتخابات، لیله‌القدر نظام است/ فاطمیه سیاسی‌ترین عرصه زندگی تاریخ اهل بیت ع است

سخنران مراسم شب وداع با شهید گمنام در گرگان گفت: انتخابات شب قدر نظام جمهوری اسلامی ایران است زیرا سرنوشت کشور در این روز مهم تعیین می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز  خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، حجت‌الاسلام سید امیر بهادر در آیین وداع با شهید خوشنام که در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات لیله‌القدر نظام است و سرنوشت کشورمان در این روز تعیین می‌شود.

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تصریح کرد: انتخابات که تمام می‌شود تازه کار آغاز می‌شود درحقیقت انتخابات یک شروع و یک جریان است متاسفانه یکی از ضعفهای شدید ما در انتخابات این است که مسئولان را حمایت و نظارت نمی کنیم.
سخنران شب وداع با شهید گمنام در حسینیه عاشقان ثارالله ابراز کرد: کسی که در انتخابات می‌خواهد مرد سیاست شود باید هیولای نفسشان را قبلا قربانی کرده باشند و در یک کلام باتقوا باشند.
بهادر با تاکید بر اینکه فاطمیه، سیاسی‌ترین عرصه در تاریخ زندگی اهل بیت(ع) است، خاطرنشان کرد:
انتخابات عرصه متخصص سالاری است نه قبیله سالاری و باندبازی این را باید مدنظر داشته باشیم.
وی افزود: طی چند سال گذشته سه بحران اساسی سیل، زلزله و کرونا را پشت سر گذاشتیم و مسوولان در کنار مردم بودند تا توانستیم مشکلات را پشت سر گذاشتیم.
فعال جهادی امربه‌معروف در گلستان گفت: کرونا در ایران به نقطه عظمت کشور تبدیل شد متاسفم که صداوسیما نسبت به این موضوع بسیار مهم 100 فیلم مستند نساخت.
بهادر نقش ولایت فقیه را در جامعه بسیار مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: ولایت یعنی اتصال شدید مؤمنین حول امام جامعه است.
وی افزود: چرا مساجد و هیئت ها ساکت هستند مگر مساجد هویتشان غیر از این است که ولایت مداری را تمرین کنند که مبادا جلوتر از امام جماعت بیافتیم چرا مساجد در هیچ عرصه سیاسی و اجتماعی ورود نمی‌کنند.
فعال جهادی امربه‌معروف گلستان گفت: مردم بایدها و نبایدهای جامعه را باید فرا گیرند وظایف سیاسی بسیار حائز اهمیت است وظایف سیاسی به انسان نورانیت می‌بخشد.
خبرنگار: سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.