اعلام آمادگی مسلمانان ۱۰۰ ملیت جهان برای دفاع از مظلومان فلسطین

فعالان جبهه مقاومت از کشورهای مختلف از جمله پاکستان، آذربایجان، بحرین، عراق، یمن، عراق، فلسطین و آفریقا در اجتماع هزاران نفر از مسلمانان ۱۰۰ ملیت جهان در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، از آمادگی جوانان کشورهای خود برای دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس :  اجتماع بین‌المللی عاشقان مبارزه با اسرائیل و حمایت از مردم مظلوم فلسطین، شامگاه ۲۷ مهرماه با حضور پرشور هزاران نفر از ملیت‌های مختلف جهان، با همکاری جبهه جهانی شباب المقاومة در شبستان امام خمینی(ره) آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد.

فعالان جبهه مقاومت از کشورهای مختلف از جمله پاکستان، آذربایجان، بحرین، عراق، یمن، عراق، فلسطین و آفریقا در اجتماع هزاران نفر از مسلمانان ۱۰۰ ملیت جهان در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، از آمادگی جوانان کشورهای خود برای دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین خبر دادند.

شیخ «عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین، «خالد قدومی» نماینده جنبش حماس فلسطین، حجت‌الاسلام والمسلمین «علیرضا پناهیان» استاد حوزه علمیه، «ناصر ابوشریف» نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران و جمعی از فرماندهان و چهره‌های جبهه مقاومت در این اجتماع حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «اسماعیل پورهواشمی» دبیرکل جبهه جهانی شباب المقاومه در این اجتماع تصریح کرد: جبهه جهانی شباب المقاومه به همراه جوانانی از صد ملیت جهان آماده حضور برای مبارزه تن‌ به‌ تن و چشم در چشم با دشمن سفاک صهیونیستی و راه‌اندازی طوفانی دیگر در قدس و مسجدالاقصی است.

مبارزه با صهیونیسم جهانی، بزرگ‌ترین مبارزه در مسیر ظهور امام زمان(عج)

وی با بیان اینکه تنها برخی از دولت‌ها خود را گرفتار صهیونیسم ساخته و از آن حمایت می‌کنند، اظهار کرد: اشتباه بزرگ و خیالی باطل است که فکر کنیم ظهور بقیه الله الاعظم(عج) تنها با نشستن و نظاره بر ظلم ظالمان و دیدن خون‌های به‌ناحق ریخته صورت خواهد گرفت؛ بلکه ظهور ولی‌عصر(عج) در گرو مبارزه است و امروز بزرگ‌ترین مبارزه در مسیر ظهور، مبارزه با صهیونیسم جهانی است.

دبیرکل جبهه جهانی شباب المقاومه با تاکید بر اینکه قضیه فلسطین کلید رمزآلود درهای فرج به روی امت اسلامی است، خاطر نشان کرد: ظهور صاحب‌الزمان(عج) با ماجرای فلسطین گره‌خورده است؛ ما عاشقان مبارزه با صهیونیسم هستیم و عشق به مبارزه با صهیونیسم یعنی عشق‌ورزی به مظلوم و عاشق قدس و مسجدالاقصی بودن، عشق به مبارزه با صهیونیسم همان عشق به ظهور و بقیة الله الاعظم(عج) است.

وی با اشاره به اینکه امروز نمی‌توان عاشق ظهور بود ولی عاشق مبارزه با ظلم که مصداق بزرگ آن رژیم صهیونیستی است، نبود؛ عنوان کرد: جبهه جهانی شباب المقاومه منطبق بر مذاکراتی که با جریان مقاومت فلسطین نموده، همواره آماده حضور میدانی در فلسطین است و ما به‌عنوان جریان بین‌المللی برای رویارویی با دشمن صهیونیستی لحظه‌شماری می‌کنیم.

قدس آخرین سنگر تا ظهور بقیه الله الاعظم(عج) 

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین «توحید ابراهیمی» از فعالان جبهه مقاومت کشور آذربایجان، این تجمع را از نشانه‌های ظهور و آرزوهای ائمه اطهار (ع) دانست و گفت: گریه و شور و شوق مبارزان برای زمینه‌سازی ظهور و دفاع از حرم تجلی ایمان واقعی عصر پیروزی است؛ اگر امثال حاج‌ قاسم سلیمانی‌ و مبارزان راستین حق بودند، امام حسن(ع) مجبور به صلح و امام حسین(ع) در قتلگاه و امام حسن عسکری (ع) در زندان به شهادت نمی‌رسیدند.

وی قدس را آخرین سنگر تا ظهور بقیه الله الاعظم(عج) خواند و با تاکید بر مبارزه تا ریشه‌کن‌ شدن فتنه صهیونیستی، افزود: ما به نمایندگی از حسینییون کشور آذربایجان آمده‌ایم تا بگوییم، ای رهبر، ای امام خامنه‌ای، ای نائب مهدی(عج) ما آماده‌ایم تا با تمام وجودمان، با تمام هستی، مال و جانمان را فدای مقاومت نماییم و در کنار مستضعفان جهان، قدس را آزاد نماییم.

این فعال جبهه مقاومت، در پاسخ به تهدیدها و اهانت‌های رژیم سفاک صهیونیستی، تصریح کرد: ما جوانان سرزمین قفقاز و آذربایجان و تمام حسینیون حریف شما و صهیونیسم جهانی هستیم؛ دشمنان جهان اسلام و مزدوران خودفروخته استکبار جهانی و رجز خوانان دست‌نشانده استکبار جهانی در منطقه بدانند که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی مطرح کرد: نخواهیم گذاشت تا آذربایجان با اشغال صهیونیست‌ها، به فلسطین دوم منطقه تبدیل گردد؛ جوانان مبارز جهان اسلام تنها یک کشور و آن هم فلسطین با پایتختی قدس شریف را به رسمیت می‌شناسند.

ابراهیمی با بیان اینکه بیش از ۳ هزار نفر از شیعیان کشور آذربایجان به‌خاطر ضدصهیونیست بودن در کشور آذربایجان زندانی شده‌اند و امروز کسانی که در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی تجمع کرده بودند نیز دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: از همین‌جا به زبان آذری به تمام صهیونیست‌ها می‌گویم «آذربایجان سرزمین حسینیان و دیار اهل‌بیت علیهم‌السلام است، آذربایجان سرزمین امام رضائی‌ها و پناهگاه بانوان غیوری است که فرزندانشان دست صهیونیستم را از کشور آذربایجان قطع خواهند کرد».

تظاهرات گستره جهانیان نشان‌دهنده تأثیر مقاومت در بیداری وجدان‌هاست

حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله بلم» نیز به نمایندگی از جوانان سرزمین آفریقا در این اجتماع، با اعلام آمادگی برای حضور در سرزمین مقدس فلسطین، به فرازهایی از آیات شریفه «أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَى نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ» اشاره کرد و گفت: خدای متعال به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند و خدا بر یاری آنها تواناست.

وی با اشاره به ۷۵ سال اشغال سرزمین فلسطین و آواره‌ شدن چندصدهزارنفری مسلمانان فلسطین، ابراز کرد: علی‌رغم تمام حمایت‌های مالی، نظامی و سیاسی بی‌قید و شرط ابرقدرت‌ها، استکبار جهانی نه‌تنها نتوانسته مسأله مشروعیت رژیم غاصب صهیونیستی را حل کند؛ بلکه با گذشت زمان جنایت‌های وحشیانه صهیونیسم و حامیان آنان، مظلومیت ملت فلسطین را بیش‌ از پیش به نمایش گذاشته است.

نماینده جوانان آفریقا عملیات طوفان الاقصی را پاسخ مقاومت فلسطین به چند دهه ظلم، جنایت و ترور رژیم کودک کش صهیونیستی و تجلی آیه شریفه «وَإِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنْکَبُوتِ» دانست و تاکید کرد: رژیم سفاک صهیونیستی به‌جای ایستادگی در مقابل سربازان مقاومت فلسطین، زنان و کودکان بی‌دفاع را می‌کشد و آب و غذای کودکان را به گروگان گرفته است.

وی ادامه داد: حقوق بشر غربی تنها ادعای توخالی برای حمایت دولت‌های استعماری از جنایات رژیم صهیونیستی و در سایه‌سار سکوت دولت‌های عربی است.

عبدالله بلم یادآور شد: اعتراض بی‌سابقه و خودجوش جهانی در سراسر آسیا، آفریقا، آمریکا و اروپا و نیز تظاهرات گسترده اروپاییان نشان‌دهنده تأثیر مقاومت در بیداری وجدان‌های جهانی است.

وی اضافه کرد: مشاهده کشتار بی‌رحمانه، وحشیانه و غیرانسانی افراد بی‌دفاع و غیرنظامی و هدف قراردادن مدارس و مساجد و مراکز علمی و حمله بی‌رحمانه به بیمارستان غزه و کشته‌ شدن چند صد زن و بچه، تنها بخشی از جنایات آشکارکننده خوی خون‌خواری رژیم کودک کش صهیونیستی است.

این روحانی انقلابی آفریقایی به روایت نبوی «مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادِی یا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم» اشاره کرد و افزود: به‌ حکم مسلمان و انسان بودن و به حق آزادی بیان، در مقابل جنایت بی‌رحمانه رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی و آن را به‌ شدت محکوم می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه از کشورها و دولت‌های آزاده جهان می‌خواهیم در قبال این جنایت پست و وحشیانه اقدام جدی از خود نشان دهند، خاطرنشان کرد: ما امروز جوانان بیش از صد ملیت جهان آمادگی کامل خود را برای دفاع از مظلومان فلسطین ابراز نموده و ندای مرگ بر اسرائیل را در جهان طنین‌انداز و به نمایش خواهیم گذاشت.

اسرائیل فرزند شیطان بزرگ آمریکا است

در ادامه نماینده جوانان پاکستانی در همایش عاشقان مبارزه با اسرائیل، ضمن تأکید بر اهمیت و تأثیر طنین شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در جای‌جای جهان، عنوان کرد: شعارهای لبیک یا مهدی(عج) و لبیک یا حسین(ع) طنین غیرت و آمادگی برای مبارزه با ظلم و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی به واقعه تاریخی اصحاب فیل و تجهیز دشمنان خدا برای نابودی کعبه و حضور تنها گروهی از پرندگان عالم خلقت برای نابودی لشکر بزرگ ابرهه اشاره کرد و گفت: امروز با چشمان خود شاهد هستیم که اسرائیل علی‌رغم تمام تجهیزات نظامی و ادوات جنگی‌اش، توسط گروهی مردمی که ده‌ها سال در محاصره بود، خار و ذلیل شده است.

این فعال جبهه مقاومت بیان کرد: اسرائیل فرزند شیطان بزرگ آمریکا، شر مطلق و غده سرطانی در سرزمین‌های اسلامی است و جوانان باغیرت پاکستان با تمام وجود خود آماده فرمانبرداری رهبر معظم انقلاب اسلامی برای رهسپاری به سرزمین‌های اشغالی و آزادی این سرزمین از دست رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی هستند.

قرائت دعای کمیل، رجزخوانی و مرثیه‌سرایی مداحان اهل بیت(ع) «حسن شالبافان» و «هادی خادم الحسینی»، تجدید پیمان اتحاد و برادری بین مسلمانان جهان و فلسطین و اهدای پرچم حرم مطهر حضرت معصومه(س) به نمایندگان فلسطین از دیگر برنامه‌های این مراسم باشکوه بود.

پایان پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.