فتوای جنگی مفتی سوریه

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، احمد بدرالدین حسون، مفتی اعظم سوریه دو شب پیش در یک مصاحبه تلویزیونی با بیان اینکه ...

 

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، احمد بدرالدین حسون، مفتی اعظم سوریه دو شب پیش در یک مصاحبه تلویزیونی با بیان اینکه مردم سوریه امتناع می‌ورزند که جز خداوند بزرگ تسلیم کسی شوند، تأکید کرد که حمله به سوریه، تاریخ دینی این کشور را هدف قرار داده و سازمان‌دهندگان حمله درصدد تبدیل ملت سوریه به انسان‌هایی بدون هویت هستند.حسون با بیان اینکه برخی قصد دارند تفرقه دینی و طایفه‌ای در سوریه را گسترش دهند، خاطرنشان کرد: سوریه به زانو در نخواهد آمد و مسئولیت دفاع از کشور بر دوش ارتش و مردم است.

وی در ادامه تصریح کرد: ارتش سوریه ارتش ملت و موظف به دفاع از امت عربی و اسلامی است و آن‌طور که شبکه‌های مغرض تبلیغ می‌کنند، ارتشی نیست که از یک شخصی یا یک حزب یا طایفه فرمانبرداری کند.

وی اظهار کرد: این ارتش شجاع، خود را برای مقابله با اسرائیل آماده کرده بود، نه برای آنکه در داخل شهرها بجنگد. ارتش سوریه اکنون در حال دفاع از خود و وطن است.

حسون اعلام داشت: این فتنه‌ای که امروز شکل گرفته است، یک آزمایش است تا کسانی که صادقانه و نه از سر دروغ سوریه را دوست دارند، مشخص شوند.حسون همچنین از تمام مادران و پدران سوری خواست تا فرزندان خود را برای پیوستن به ارتش سوریه تشویق کنند تا آن‌ها در مقابل توطئه‌ها از سوریه حمایت کنند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.