اخبار کوتاه

...

 

* استاندار مازندران در سخنی عجیب گفته است: «نمی‌خواهم بگویم مشائی همان شهید بهشتی است؛ اما مسیر و جریان مشابه است!» بنا به گزارشرسیده، «طاهایی» همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به نگاه فرهنگی مبدع مکتب ایرانی اشاره کرد و مدعی شد که نگاه فرهنگی جناب مهندس مشائی معطوف به نگاه فطرت‌های خداجوی انسان‌هاست. این نگاه همان نوع نگاهی است که امام راحل در جذب جوانان داشت!

* نیروهای امنیتی در یک عملیات مسلحانه در سیستان‌وبلوچستان، تعدادی از اشرار را که قصد ورود به کشور را داشتند، شناسایی کردند  و با آنها درگیر شدند که پس از درگیری، اشرار با بر جای گذاشتن تعدادی اسلحه و مهمات از کشور متواری شدند. پس از تحقیقات اولیه مشخص شد که تروریست‌ها قصد انجام عملیات تروریستی در کنگره سردار شهید میرحسینی و دو هزار شهید سیستان را داشتند.

* «عادل الکلبانی» یکی از علمای سعودی در مصاحبه‌ای افشا کرد که برخی از مبلغان وهابی با وجود آنکه دست زدن را حرام اعلام می‌کنند، اما در خارج از این کشور، موسیقی گوش می‌دهند و می‌رقصند! وی همچنین گفته است؛ من به آنان توصیه می‌کنم، آنچه در ریاض حرام می‌دانید، باید در آمریکا هم حرام بدانید.

* پایگاه اینترنتی عرب‌آنلاین در مقاله‌ای با اشاره به دیدار موسی ابومرزوق از تهران نوشت: این دیدار توجه ناظران را به خود جلب کرد. حماس پس از به حکومت رسیدن اخوان‌المسلمین در مصر، راهبرد خود را تغییر داد و دفتر خود را در دمشق تعطیل کرد که منابع نزدیک به حماس می‌گویند برخی سران این جنبش، فریفته وعده‌ها و آغوش باز غربی‌ها شدند و به بازی‌های منطقه‌ای برای راضی کردن برخی طرف‌ها وارد شده و از ایران دور شده‌اند؛ اما در این بازی چیزی به‌دست نیاوردند و حال پشیمان هستند و سعی دارند خود را به ایران نزدیک کنند.

* یک مادر فرانسوی به‌خاطر تی‌شرتی که فرزندش در کودکستان به تن داشت، به تحریک به فعالیت‌های تروریستی متهم شد! «بشرا باجور» 35 ساله به‌خاطر این محاکمه می‌شود که جلوی تی‌شرت فرزندش نوشته «من بمب هستم» و پشت تی‌شرت نیز نوشته «من در 11 سپتامبر متولد شده‌ام». او در دادگاه گفت: من اصلاً توجهی به نوشته‌ها نداشتم ضمن اینکه فرزند من «جهاد» واقعاً در 11 سپتامبر متولد شده و این هدیه دایی او بوده است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.