بازداشت مریدان آژانس‌های خبری تجزیه‌طلب!

«خسرو کردپور»، مدیر آژانس خبری تجزیه‌طلب «موکریان» و «قاسم احمدی»، سردبیر فصلنامه‌ «روژف» در مهاباد و از مرتبطان احزاب تجزیه‌طلب کرد ساکن در شمال عراق، دستگیر شدند.

 

خسرو کردپور طی چندماه گذشته با ایجاد شبکه‌های جاسوسی در زندان‌ها به‌نفع احزاب تجزیه‌طلب کُرد، اخبار دروغ و فریب و سیاه‌نمایی از اوضاع داخل کشور را برای احزاب تجزیه‌طلب و رسانه‌های بیگانه ارسال می‌کرد!

آژانس خبری موکریان (وابسته به گروه‌های تجزیه‌طلب)، طی چندماه اخیر، به یکی از منابع استناد وبگاه‌هایی نظیر «کردستان میدیا»، «کوردستان و کورد»، «فیرات» و... که وابسته به حزب منحله دموکرات کردستان ایران، حزب دموکرات کردستان و گروهک تروریستی پژاک هستند، تبدیل شده بود. این آژانس را می‌توان یکی از تلاش‌های گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلب کرد برای کشاندن به‌اصطلاح صحنه مبارزه‌شان به داخل کشور برشمرد. آن‌ها در خدمت به احزابی نظیر حزب منحله دمو‌کرات و در پوشش اسم‌هایی نظیر آژانس موکریان و... مخفی شده‌اند و... اهداف این احزاب را به پیش می‌برند! خبرگزاری‌های غیرقانونی و دروغینی که حتی اطلاع‌رسانی دروغ آن‌ها کُردها را شوکه و دچار نگرانی‌هایی کرده بود. قاسم احمدی پیش‌تر نیز سابقه ارتباط‌گیری با عناصر پژاک را در کارنامه خود داشته و بنا به دستور آن‌ها دانشجویان را در دانشگاه تهران نیز فریب می‌داد. وی با عناصری مرتبط است که زمینه حضور کادر مسلح پژاک را در خوابگاه کوی دانشگاه در دو سال پیش فراهم آوردند!

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.