اخبار کوتاه

...

 

* بنابر گزارش رسیده، محمد نوری‌زاد در آخرین مطلب خود تحت عنوان «مخوف‌ترین سخن یک شخصیت دینی!» به ساحت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی جسارت کرده است. نوری‌زاد با اشاره به جمله تاریخی حضرت امام(ره) که فرمودند: «حفظ نظام از اوجب واجبات است» چنین آورده است: «این جمله اگر در حد یک شعارِ محدود در خود بود، می‌شد از سرِ اشتباه یا درستی‌اش گذر کرد؛ اما وقتی همین یک جمله، کلیدی می‌شود برای گشودن بسیاری از درهای دهشت، پس توقف در آن و واکاوی چند و چون آن در این دیرگاهِ انقلاب اسلامی، بس ضروری و حتمی است.»

* حزب «عدالت و توسعه» ترکیه به رهبری «رجب طیب اردوغان» نخست‌وزیر این کشور، در پوشش مركزی موسوم به «جامعه مدني و دموكراتيك»، در خاک سوریه برای گروه‌های تروریستی عضوگیری می‌کند. این مرکز با نظارت ترک‌ها و حمایت‌های مالی، تجهیزاتی و اطلاعاتی قطر، عربستان، فرانسه و آلمان فعالیت می‌کند. بر اساس اسنادی که در دست است، در این مرکز افرادی که تمایل دارند برای جنگیدن علیه نظام بشار اسد فعالیت کنند، فرم‌هایی را پر می‌کنند و هر شخص مي‌تواند به جز خود برای خانواده، دوستان و آشنایانش هم فرم پُر کند و دولت ترکیه براي كساني كه بتوانند ۶۰ فرم عضویت را تکمیل کنند، مبلغ قابل توجهی پاداش در نظر گرفته است! تمامی افراد فعال در این مرکز را اعضای اخوان‌المسلمین سوریه تشکیل می‌دهند.

* یک بازیگر زن فراری از کشور که در آخرین فیلمش نقش يك فاحشه را ايفا كرده، در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي به تعريف و تمجيد از رضاخان پرداخته است. وي كه مجلات فرانسوي از او به‌عنوان مدلي براي تبليغات استفاده مي‌كنند، از كشف حجاب و اجباري كردن كلاه پهلوي به‌عنوان خدمات مهم رضاخان ميرپنج ياد كرده است! اين بازيگر پس از خروج از ايران به بازي در نقش‌هاي كم‌ارزش فيلم‌هاي غربي روي آورده است و گويا تلاش مي‌كند براي كسب درآمد بيشتر، توجه رضا پهلوي را به خود جلب كند!

* یک خودروی سمند روبه‌روی هتل دلفین سربندر ماهشهر خوزستان منفجر شد. این انفجار ساعت 21 دیشب روبه‌روی این هتل رخ داده است و طبق گفته‌های شاهدان عینی تاکنون سبب زخمی شدن پنج نفر و وارد شدن خساراتی به خودروها و موتور سیکلت‌های اطراف شده است. طبق اخبار رسیده، مأموران امنیتی عبور و مرور در منطقه حادثه را کنترل می‌کنند و بررسی برای علت بروز این انفجار آغاز شده است.

* «مسیح علی‌نژاد» یکی از روزنامه‌نگاران فراری و حامی سران فتنه به‌تازگی در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: «از زمانی که آخرین سخنان وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی را شنیدم، آرامش از خانه‌ام رفته و اضطراب تمام وجودم را گرفته است به‌طوری که با شنیدن صدای یک انفجار کوچک در خانه  فکر می‌کنم که نیروهای  اطلاعاتی ایران، من را محاصره کرده‌اند! زمانی‌که چند بطری نوشابه به علت انقباض و انبساط، در یخچال ترکید! به‌شدت وحشت کردم، اگرچه دقایقی بعد کشف کردیم که این آقا پسر (نگهبانش) نوشابه‌اش را گذاشته بود توی فریزر تا به خیال خودش تگری و خنک بنوشد!

* به‌تازگی دانشگاه آمستردام وابسته به سازمان جاسوسی هلند، در فضای مجازی پرسش‌نامه‌ای را با هدف جاسوسی و جمع‌آوری اخبار از داخل ایران منتشر کرده است. در این پرسش‌نامه، سؤالاتی درباره حضور در اغتشاشات سال 88 و همچنین فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و منابع دریافت اخبار، مدل‌های براندازی، سؤالاتی درباره وضعیت اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور، عضویت در تشکل و نهادها، شرکت کردن در انتخابات آینده و گذشته از مخاطبان داخل کشور می‌پرسند!

* ساکنان شهر حلب در حمایت از ارتش سوریه و مقاومت آن‌ها در برابر گروه‌های تروریستی دست به تظاهرات زدند. مردم سوریه در این تظاهرات با سر دادن شعارهایی خواستار خروج گروه‌های تروریستی مستقر در مناطق مختلف استان حلب شدند. این در حالی است که  مقامات امنیتی سوریه در بیانیه‌ای، از کشته‌شدن ۶۲ عضو گروه‌های تروریستی در شهرهای «ادلب» و دمشق در عملیات امروز ارتش و خنثی شدن ۴۵ بمب کار گذاشته‌شده در شهر ادلب خبر دادند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.