کنایه‌های علامه به حلقه انحرافی!

آیت‌الله مصباح یزدی، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، در همایش «استقامت رمز پیشرفت» با بیان اینکه دنیا نظام جمهوری اسلامی ایران و حکومت اسلامی ایران را به نام ولایت‌فقیه می‌شناسد، تأکید کرد: دست‌هایی در کار است تا این عنصر اصلی حکومت اسلامی را که به برکت خون شهدا حاصل شده کمرنگ کند.

 

علامه مصباح یزدی افزود: باید بدانند ما پیرو تئوری و اندیشه‌‌ای هستیم که امام به ما یاد داده و آن، این است که اگر رئیس‌جمهور منتخب مردم از طرف ولی‌فقیه تنفیذ نشود، طاغوت و اطاعت از او حرام شرعی است. برخی خودشان را رقیب ولی‌فقیه می‌دانند و فکر می‌کنند می‌توانند ولی‌فقیه را از صحنه خارج کنند، همان‌طور که علی(ع) را از صحنه خارج کردند. وی با اشاره به انتخابات آتی ریاست‌جمهوری گفت: باید مراقب باشیم چراکه باید کسانی سرکار بیایند که اولویتشان اسلام باشد، نه ایرانی بودن، اینکه شعار ایران بدهند، این شعار بهائی‌ها هم هست. وی تصریح کرد: اگر کسی بگوید دوران اسلام‌گرایی گذشته، فردا می‌گوید دوران خداپرستی و اخلاق نیز گذشته است. مگر اومانیست‌ها و نسبیت‌گرایان اکنون نمی‌گویند؟ یک روز می‌گویند همجنس‌گرایی خوب است و روز دیگر ممکن است بگویند بد است.

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به اظهارات «رهبر حلقه انحراف» گفت: فراموش کرده‌اند که مردم ما به‌خاطر ولایت فقیه و اسلام، سینه‌هایشان را مقابل فشنگ‌های دشمن سپر کردند نه برای چیز دیگر. می‌گویند دوران اسلام‌گرایی تمام شده؟ چه چیزی تمام شده؟ چگونه چنین ادعایی می‌کنید؟ بدانید که ما پای اسلام ایستاده‌ایم.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.