این یک دستور است...!

رسانه‌های ضدانقلاب روز گذشته به‌منظور خدشه‌دار کردن چهره مسئولان نظام و تخریب سپاه پاسداران، خبر بی‌پایه و اساسی را با عنوان «طائب به ابطحی: به خاتمی بگو نامزد نشود؛ این یک دستور است!» را منتشر کردند.

 

رسانه‌های ضدانقلاب در این خبر مدعی شده بودند که معاون اطلاعات سپاه پاسداران در دیدار با محمدعلی ابطحی به وی گفته است که از خاتمی بخواهد تا در انتخابات نامزد نشود و ابطحی سعی کرده از این پیغامبری استنکاف کند؛ اما طائب به او می‌گوید برو این پیغام را برسان و بگو این یک دستور و حکم است! این درحالی است که این خبرسازی و شایعه‌پراکنی رسانه‌های بیگانه با واکنش جدی محمدعلی ابطحی مواجه شده است.

وی در این باره در وبلاگ شخصی خود نوشته است: «باور نمی‌کردم این دروغ ساخته‌شده‌ای که از سه هفته پیش به گوش من خورده بود و در محافل خصوصی تکذیب کرده بودم، در سایت‌ها بیاید.»

در حالی که «بهروز شجاعی» سخنگوی گروه یاری(حامیان خاتمی) خبر برنامه حضور سیدمحمد خاتمی در انتخابات آتی را تکذیب کرد و با بیان اینکه گروه یاری، اولین گروهی بود که در آستانه انتخابات ۸۸ برای دعوت از خاتمی شکل گرفت، گفت: به‌تازگی یک دیدار با آقای خاتمی داشتیم که در آن دیدار به وی پیشنهاد دادیم تا کاندیدا نشود!

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.