اخبار کوتاه

...

 

* روزنامه انگلیسی ساندی تلگراف عنوان کرد: بخش وسیعی از تظاهرات شهرهای عراق را عناصری از حزب منحله بعث رهبری می‌کنند، به این امید که مجدداً حکومت را در اختیار بگیرند. این روزنامه می‌افزاید: این افراد به دنبال مزایا و مقاماتی هستند که بعد از سرنگونی صدام، آن را از دست دادند، اختیاراتی که طی سه دهه از آن بهره می‌بردند.

* گروهک تروریستی منافقین که همیشه تلاش کرده تا از فرصت‌های مختلف استفاده کند و اقدامات تروریستی و ضد امنیتی خود را پیش ببرد، امسال نیز با نزدیک شدن به 8 مارس که فمینیست‌ها آن را روز زن می‌خوانند و همچنین چهارشنبه آخر سال، در رسانه‌های خود به تبلیغ و تحریک افراد برای اغتشاش و ناآرامی پرداخته‌اند. «آژانس ایران خبر» یکی از وبگاه‌های منافقین با فعالیت گسترده در شبکه‌های اجتماعی سعی می‌کند این خط را به عوامل خود در دانشگاه‌ها بدهد که باید به بهانه این روز در دانشگاه‌ها تجمعی ولو بسیار کوچک برگزار کنند و سپس فیلم آن را برای این سایت بفرستند.

* مصطفی تاج‌زاده، از عوامل فتنه 88، با انتشار مطلبی در سایت کلمه نوشت: بار دیگر تأکید می‌کنم که شعار راهبردی ما «انتخابات آزاد» است. وی که هم اکنون دوران محکومیت خود را به دلیل نقش‌آفرینی در فتنه 88 پشت سر می‌گذارد، در این نوشته افزود: این شعار تحت هیچ شرایطی نباید فراموش شود یا مورد کم‌توجهی قرار گیرد. انتساب این سخنان به تاجزاده و انتشار آن در سایت موسوی در حالی است که معاون سیاسی پیشین وزارت کشور در دولت اصلاحات مدعی است در زندان انفرادی به سر می‌برد و به امکانات ارتباطی دسترسی ندارد!

* محمدرضا عارف در دیدار جمعی از مدیران دولت اصلاحات با انتقاد از دوره اصلاحات گفت: در دوران اصلاحات عده‌ای به دنبال راحت‌طلبی بودند. وی تأکید کرد در آن دوره باید جلوی تندوری‌ها گرفته می‌شد!

  * اسفندیار رحیم‌مشایی با حضور ناگهانی در همایشی با نام «درخت دوستی» که با حضور برخی از هنرمندان در حال برگزاری بود، طی سخنانی با تأکید بر تمدن ایران و تاریخ 2500 سال آن، کوروش را نماد انسان دانست! وی در پایان سخنان خود هم با سخن از بهار اضافه کرد مکتب ما مکتب سبز بهاری است.        

 * «جان کری» وزیر خارجه آمریکا، می‌گوید اطمینان دارد که تسلیحات ارسالی از سوی دوستان آمریکا در منطقه به‌دست شورشیان میانه‌روی سوریه‌ می‌رسد!جان کری که پس از دیدارش از عربستان سعودی، در قطر سخن می‌گفت، احتمال رسیدن سلاح‌ها به شورشیان تندرو در سوریه را ضعیف دانست!شورشیان مورد ادعای جان کری تروریست‌هایی هستند که عامل کشتار زنان و کودکان سوری هستند و از هیچ جنایتی رویگردان نیستند!

* «حمدبن‌خلیفه آل‌ثانی» امیر قطر، به‌تازگی با طارق الهاشمی و نمایندگان برخی از گروه‌های مسلح عراق دیدار کرد و از آن‌ها خواست تا اختلافات کنونی را کاهش دهند تا «ائتلاف عراق» بهتر و استوارتر از ائتلاف مخالفان سوریه ظاهر شود.

  روزنامه «اسرائیل هایوم» نوشت: الیوت آبرامز از مشاوران و اعضای دولت بوش و عضو ارشد بخش مطالعات خاورمیانه در شورای روابط خارجی آمریکا، در سخنان خود در نشست آیپک اذعان کرد که آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر ایران در بهترین شرایط قرار دارد و این در حالی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی در موضع ضعف قرار گرفته‌اند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.