ناگزیریم منافقین را به ایران تحویل دهیم!

رئیس گروه شهدا و قربانیان و زندانیان سیاسی عراق، با ابراز نارضایتی از باقی ماندن منافقین در اراضی عراق پس از پایان مهلت خروج آنان از این کشور، از سازمان ملل خواست تا در خارج کردن منافقین حاضر در لیبرتی، از عراق شتاب کند.

 

  «محمد الهنداوی» افزود: ‌اگر مجبور شویم، در یکی از همین روزها عناصر منافقین را تسلیم ایران می‌کنیم. الهنداوی گفت: هیچ‌کس به فکر حمله به منافقین نیست؛ اما آن‌ها باید عراق را ترک کنند. وی تأکید کرد: سزاوار است که این گروه منافقین به جای دیگری غیر از عراق طرد شوند چون در عراق به آن‌ها تبریک گفته نمی‌شود و نیز حکومت عراق در قبال آن‌ها و زندگی آن‌ها مسئول نیست چرا که پناهندگی آن‌ها را نپذیرفته است.

تحلیل‌:نکته جالب و قابل‌تأمل و عبرت‌آموز درباره منافقین این است که با آنکه غربی‌ها و صهیونیست‌ها از این گروهک تروریستی به‌صورت آشکار و پنهان حمایت می‌کنند؛ اما حاضر به پذیرش این جنایتکاران در کشورهایشان نیستند و حتی حکومت دیکتاتور بحرین نیز به‌تازگی اعلام کرده که حاضر است از منافقین فقط برای سرکوب قیام مردم بحرین استفاده کند و پس از آن هم آن‌ها باید از این کشور بروند! البته ایران با استقبال از این موضوع، حاضر است آنان را بپذیرد و به جرم ترور و کشتار هزاران ایرانی، آنان را محاکمه عادلانه کند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.