اخبار کوتاه

...

*** «محمد نوری‌زاد» که در فتنه 88 راه خود را از انقلاب جدا کرد و با نامه‌نگاری‌های گستاخانه به رهبر معظم انقلاب، قصد مطرح کردن خود را داشت، این بار به همکاری با رسانه‌های صهیونیستی پرداخته است. وی به‌تازگی در مطلبی در  بولتن وب‌گاه رادیو رژیم صهیونیستی با حمایت از فتنه‌گران به نظام حمله کرده است.

*** آل‌شیخ، مفتی‌سعودی گفت: «افشا کردن نام مفسدان، ضروری نیست زیرا راه‌حل این نیست و هر مفسدی مسئولی دارد که او را مجازات می‌کند.» این اظهارات او بعد از درج خبر شیوع فساد در خاندان آل‌سعود صورت می‌گیرد و در حالی است که وی سال گذشته خواهان تعقیب و مجازات مفسدان شده بود! این مفتی سعودی تا به حال در مقابل ظلم خاندان آل‌سعود ساکت مانده و برای آزادی زندانیان در زندان‌های این رژیم حتی یک کلمه سخن نگفته است! اما درباره مخفی ماندن نام فاسدان خاندان آل‌سعود  احساس تکلیف(!) کرده است.

*** حکومت اقلیم کردستان عراق به‌طور مستقیم نفت منطقه کردستان را به ترکیه صادر می‌کند که این مسئله به‌شدت مورد اعتراض دولت مرکزی عراق قرار گرفته است. این روند را می‌توان در ادامه فعالیت‌های اخیر ترکیه در اقلیم کردستان و دخالت در امور عراق ارزیابی کرد.

*** در پی دستگیری تعدادی از اعضای انجمن حجتیه که در شبکه بهائیت فعال بودند، این عناصر با دفاع از این فعالیت، عنوان کردند که این فعالیت با مجوز انجمن بوده که پیش‌تر نیز سابقه داشته ‌است! آن‌ها  ادعا کرده‌اند در راستای نفوذ در شبکه بهائیت و تخلیه عناصر آن، فعالیت داشته‌اند.

*** «محمدعلی ابطحی» رئیس دفتر خاتمی و از اعضای ارشد ستاد انتخاباتی کروبی، در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک، از دیدار خود با «فاطمه کروبی» خبر داد. وی در این باره نوشت: عصری رفتم نمایشگاه نقاشی خانم «هنگامه شهیدی» که در دوران مرخصی‌هایش از زندان ششساله کشیده. به همتش و کارهایش آفرین باید گفت. خانم کروبی هم آمده بود دیدن نمایشگاه. کلی گپ زدیم. از همان جا عازم دیدار شیخمان بود. خیلی سلام رساندم شیخمان را که دلتنگش شده‌ام. گفت از طرف فیس‌بوکیا هم سلام برسونم؟!

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.