فرمانده سپاه گرگان:

600 برنامه در هفته مقاومت برگزار می‌شود/ فتنه‌گران، نجس‌های سیاسی هستند که با آب زمزم تطهیر نمی‌شوند

فرمانده سپاه گرگان از برگزاری 600 برنامه در دهه مقاومت خبر داد و گفت: در دهه مقاومت تعداد 600 برنامه در گرگان پیش‌بینی شده است و تعداد یکهزار برنامه تلفیقی در دهه بصیرت در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز  از گلستان، محمود علیخانی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت دهه مقاومت برگزار شد، اظهار کرد: در هفته مقاومت تعداد 600 برنامه در سطح شهرستان گرگان و به صورت تلفیقی تعداد یکهزار برنامه در دهه بصیرت در سطح شهرستان گرگان برگزار می‌شود. 
وی از برگزاری همایش فرزندان حاج قاسم در دهم دیماه جاری خبر داد و تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های هفته مقاومت می‌توان به همایش مادران قاسم پرور، اردوهای جهادی با نیت حاج قاسم، مسابقات فرهنگی با پویش های مجازی، کمک‌های مومنانه، همایش سفید آن هدایت و...اشاره کرد
فرمانده سپاه گرگان از برگزاری دهمین رزمایش کمک‌ مومنانه در گرگان خبر داد و ابراز کرد: تعداد 60 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد. 
علیخانی از افتتاح دو خانه محروم در هفته مقاومت خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون 10 مورد خانه محروم در گرگان افتتاح شده است. 
وی با تاکید بر اینکه فتنه‌گران نجس‌های سیاسی بودند که با آب زمزم هم تطهیر نمی‌شوند، افزود: پیروزی بصیرت مردم بر فتنه آمریکایی در حماسه 9 دی شکل گرفت و در آن روز سترگ بساط فتنه‌گران برچیده شد. 
علیخانی بر لزوم شرکت حداکثری در انتخابات افزود: مردم آگاه و بابصیرت در انتخابات آخر سال حضور دشمن شکن و بی‌نظیری خواهند داشت. 
فرمانده سپاه گرگان با اشاره به اینکه حاج قاسم یک مکتب و یک مدرسه درس آموز است، خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی یک الگوی بی‌بدیل برای مردم بویژه نسل جوان است باید راه و منش این شهید را ادامه دهیم. 
خبرنگار:سمیرا رجبی
انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.