انهدام ‌شبکه سازمان‌یافته قاچاق مواد مخدر در گمرک بازرگان ‌

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از انهدام شبکه سازمان یافته قاچاق موادمخدر در گمرک بازرگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم :  ناصر عتباتی گفت: با همکاری‌های موثر دستگاه قضایی، شبکه سازمان یافته موادمخدر در گمرک بازرگان منهدم و از این شبکه 876 کیلوگرم هروئین کشف شد.

وی با بیان اینکه یک دستگاه کشنده تریلی هم در این عملیات توقیف شد، گفت:3 نفر متهم هم در این عملیات دستگیر شدند.

عتباتی در پایان گفت: عزم دستگاه قضایی و مجموعه ضابطین در استان بر خشکاندن ریشه قاچاق موادمخدر است که جوانان کشور را به تباهی می‌کشد و در این مبارزه برخورد‌های بازدارنده و قاطع منتظر مرتکبین و سوداگران مرگ است.

حکم جایگزین حبس در اشنویه

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربیدر ادامه اظهار داشت: در ادامه روند صدور مجازات‌های جایگزین حبس در استان علی انصاری رئیس دادگاه کیفری 2 اشنویه با احراز شرایط قانونی و رضایت متهم در یک پرونده قضایی متهم را به 270 ساعت خدمت عمومی رایگان از طریق تهیه غذای گرم مورد نیاز موسسه نگهداری کودکان معلول و ناتوان جسمی تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان اشنویه به ارزش جمعاً 5 میلیون تومان با نظارت قاضی اجرای احکام شهرستان جایگزین از 3 ماه حبس تعزیری مکلف کرد.

وی ادامه داد: در کنار برخورد‌های قاطع قضایی رویکرد کاهش جمعیت کیفری با استفاده از مجازات جایگزین حبس در جرایم سبک و کم‌اهمیت با هدف ارائه خدمات عام‌المنفعه مورد تاکید قوه قضاییه است.

انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.