با پایان‌یافتن انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی و اعلام نتایج حوزه انتخابیه تهران، برای نخستین بار شاهد حضور خواهر و برادر در مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.
رییس جمهور در پایان سفر دور دوم استانی هیات دولت که طی ۲ روز به هرمزگان انجام شد، پس از حضور در شورای اداری این استان، دقایقی پیش بندرعباس را به مقصد تهران ترک کرد.
رییس جمهور گفت: ارتقا سرمایه اجتماعی در گرو عمل به وعده‌ها و تبیین درست آن برای مردم است.
دکتر سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس‌جمهور از نمایشگاه آخرین دستاوردها و توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرعباس بازدید کرد.
رئیس جمهور با بیان اینکه نهضت احیای کارخانه‌های نیمه‌تعطیل ادامه دارد، گفت: احیای کارخانه‌های نیمه‌تعطیل کشور به کانال هفت هزار واحد رسیده است.
آیت‌الله سید ابراهیم رییسی گفت: 105 هزار میلیارد تومان جذب شده و این پروژه‌ها به نتیجه رسیده است که طی سفر دو روزه هرمزگان به آنها سرکشی خواهیم کرد.
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه "خواب‌های پریشان دشمن را باطل کرده‌ایم"، گفت: قدرت حقیقی سپاه متصل به مردم است.
فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با به‌روزرسانی تجهیزات و امکانات دفاعی به‌شکل مطلوب و ایده‌آل می‌رسیم ما برای شکست نخوردن تلاش نمی‌کنیم برای شکست دادن دشمنان قدرت‌سازی می‌کنیم.
رئیس قوه قضائیه در پی بازدید سرزده از ‌انبارهای مجتمع بندری شهید رجایی که حاوی کالاهای متروکه و فاسد شده بودند‌ را غیرمنطقی و نامعقول دانست.
فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه از برگزاری مراسم جشن ازدواج 650 زوج شیعه و اهل سنت در بندرعباس و اهدای 650 جهیزیه به آنان خبر داد.
زلزله‌ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر بندر چارک در غرب هرمزگان را لرزاند.
در خلیج فارس صورت گرفت؛
نیروی دریایی سپاه یک فروند شناور خارجی حامل ۷۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را در اطراف جزیره فارسی توقیف کرد.
سرلشکر جعفری در بازدید از جزیره بوموسی:
فرمانده کل سپاه از جزیره بوموسی به عنوان قلب تپنده ایران اسلامی یاد کرد و گفت: دشمنان بدانند که این جزایر جزء لاینفک ایران اسلامی بوده و رزمندگان ما از وجب به وجب آن مانند ناموس خود دفاع می کنند.
با اعلام رئیس هیئت ژیمناستیک استان:
رئیس هیات ژیمناستیک استان از برگزاری مسابقات پارکور در بهمن ماه در بندرعباس خبر داد و گفت: این مسابقات در نیمه دوم بهمن ماه و برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود.
تجلی میثاق؛
راهپیمایی حماسی ۹ دی با حضور مردم ولایتمدار در سراسر کشور برگزار شد.

صفحات