اخبار کوتاه

...

 ***طبق اخبار رسیده «خالد عزیزی» سرکرده گروهک دموکرات کردستان، در پاریس با سرکردگان گروهک تروریستی منافقین ملاقات داشته است. این جلسه دقیقاً پس از اعلام خبر تفاهم‌نامه حزب منحله دموکرات کردستان ایران به سرکردگی «مصطفی هجری» و گروهک تروریستی کومله بوده است. گروهک دموکرات کردستان قصد دارد در روزهای آینده نشست سه روزه‌ای را در بروکسل برگزار کند.

 پس از تعطیلی شبکه تازه‌تأسیس «رها» به‌دلیل اختلافات شدید علی‌اصغر رمضان‌پور و امیرحسین جهانشاهی، ضدانقلاب‌های خارج‌نشین به این فکر افتادند که خلأ ناشی از آن را پر کنند. در همین راستا، گفته شده که قرار است با سرمایه‌گذاری سعودی‌ها به‌زودی شبکه ماهواره‌ای ضد‌ایرانی راه‌‌اندازی کنند.

 

***هنگامی که مردم منطقه القطیف مشغول برگزاری مراسم عزاداری عاشورای حسینی بودند، جنگنده‌های رژیم عربستان سعودی در آسمان آن منطقه نمایش هوایی انجام دادند. جنگنده‌های رژیم در این نمایش هوایی در ارتفاع بسیار پایین پرواز می‌کردند!

 

***شبكه بهائي‌مسلك «من‌وتو» وابسته به انگلیس، با پخش مراسم رقص و پايكوبي، سعي کرد ضمن تخريب چهره و وجهه سبك زندگي اسلامي و ايراني، يك الگوي سكولار و لاقيد را به مخاطبان خود كه عمدتاً ايراني هستند، ارائه كند.

 

***یک عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، از دیدار انتخاباتی جبهه اصلاح‌طلبان با ناطق‌نوری خبر داد و موضوع این جلسه را بررسی نحوه ورود به انتخابات 92 عنوان کرد؛ این در حالی است که این دیدار در ادامه سلسله دیدار‌های اصلاح‌طلبان با هاشمی، خاتمی و سیدحسن خمینی برای تحقق طرح وحدت ملی هاشمی انجام می‌شود.

 

***به گزارش رویترز، اعمال تحريم‌هاي اقتصادي عليه جمهوري اسلامي ايران سبب کاهش رشد اقتصادي دبي تا حدود نصف از آنچه که پيش‌بيني شده بود، شده است. رشد اقتصادي دبي در نيمه اول سال جاري نصف ميزاني است که براي رشد اقتصادي آن پيش‌بيني شده بود. خبرگزاري رويترز در گزارش خود، دلايل اين کاهش رشد اقتصادي را تحريم‌هاي اعمال شده عليه ايران عنوان کرده است.

 «محمد الشیخ» کارشناس بزرگ عرب، درباره تصمیم غافلگیرکننده «ایهود باراک» به کناره‌گیری از عرصه سیاسی، نوشت:کارشناسان امور صهیونیستی معتقدند شکست و ناکامی عملیات نظامی «ستون ابرها» و ناکامی‌های مکرر باراک در زندگی سیاسی‌اش سبب شد تا او از عرصه سیاسی کناره‌گیری کند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.