اخبار ویژه کوتاه

...

 

*** مفتی کل عربستان در اظهاراتی که کاملاً رنگ و بوی صهیونیستی دارد، خواستار مقابله «امت اسلامی» با «تشیع» شد! «شیخ عبدالعزیز بن عبدالله آل‌الشیخ» مدعی شد: «امت اسلامی باید با تشیع که عقیده مسلمانان را هدف قرار داده، مقابله کند.» «آل‌الشیخ» در خطبه نمازجمعه ریاض گفت: «کشورهای بیگانه از پول مسلمانان سوء‌استفاده می‌کنند تا به آن‌ها نیرنگ بزنند و آن‌ها را به جنگ بکشانند.»

این اظهارات مفتی کل عربستان سعودی در حالی مطرح می‌شود که گروه‌های افراطی و تکفیری که از سوی جریان وهابیت در عربستان سعودی تغذیه فکری و مالی می‌شوند، همواره عامل اصلی درگیری‌ها و بحران‌های طایفه‌ای و فرقه‌ای در کشورهای منطقه به‌ویژه عراق بوده‌اند.

*** مهم‌ترین وبگاه‌های رژیم صهیونیستی بر اثر حمله الکترونیکی هکرها کاملاً از بین رفتند. هکرها توانستند بر بیش از پانصد پایگاه اینترنتی رژیم صهیونیستی چیره شوند و این وبگاه‌ها را هک کنند. هکرهای صهیونیستی نیز در پاسخ به این اقدام، دست به حمله زده‌اند که تاکنون حمله آنان بی‌نتیجه بوده است؛ از این‌رو  برای مقابله با این حمله هکری، دست به دامن فرانسه شده و از این کشور تقاضای کمک کرده‌اند.

* **«محمد مصطفایی» یکی از وکلای به‌اصطلاح حقوق بشری که تا دیروز علیه نقض حقوق بشر در ایران آسمان‌ریسمان می‌بافت، بعد از اینکه بر سر مبلغ دریافتی بابت فعالیت علیه ایران با سازمان عفو بین‌الملل به توافق نرسید، علیه این سازمان، افشاگری کرد و گفت: «سازمان‌ها و نهادهای بسیاری هستند که از همان زمانی که ما در ایران مشغول به کار بودیم، از آب گل‌آلود، ماهی می‌گرفتند، با سوءاستفاده از پرونده‌هایی که بنده و همکاران مطرح می‌کردیم، بودجه‌هایی را دریافت می‌کردند و به جیب خود می‌ریختند. کار بسیاری از سازمان‌ها و نهادها در حال حاضر شده است هیاهو کردن بی‌مورد و بیجا.»

*** ‌روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست در یادداشتی به قلم «آریل بن سولومون» از قول «زیف ماگن»، محقق مرکز «بگین – سادات» نوشت: زیف ماگن ابراز می‌دارد که رهبران ایران هوشیارتر از آن هستند که فریب گمانه‌زنی‌های آمریکا و اسرائیل درباره حمله نظامی را بخورند. او این‌گونه ارزیابی‌های غربی را ناشی از کوته‌بینی آنان درباره ایران می‌داند و معتقد است نگاه ایرانیان نسبت به دشمنانشان بلندمدت‌تر و عمیق‌تر است و باید گفت آن‌ها همچون دشمنانشان کودن نیستند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.