اخبار ویژه کوتاه

...

***حلقه انحرافی که خود را برای یک تجمع بزرگ انتخاباتی آماده می‌کند، به رابطان استانی‌اش دستور داده است دو تا سه هزار نفر را به تهران اعزام کنند. در این تجمع قرار است با شعارهایی چون «زنده باد بهار» در یک ورزشگاه، کاندیدای این حلقه معرفی شود. گفته می‌شود پوسترها و پرچم‌های این مراسم سفارش داده شده است. این در حالی است که این حلقه برای ایجاد انشقاق در جریان اصول‌گرایی به‌صورت مستقیم و یا با واسطه، سراغ برخی چهره‌های اصول‌گرا رفته و آن‌ها را به نامزدی ترغیب کرده است. به این افراد وعده داده شده که هزینه‌های انتخاباتی آنان تأمین خواهد شد!

***در تعطیلات عید، با تبلیغ گسترده برخی شبکه‌های ماهواره‌ای مبنی بر برگزاری کنسرت سه خواننده لس‌آنجلسی در اربیل عراق، جمعی از هم‌وطنانمان به منطقه کردنشین اربیل سفر کردند. فضای نامناسب و حمله برخی جوانان اربیلی به این مراسم، موجب هرج‌ومرج شد تا جایی‌که غیر اخلاقی‌ترین رفتار با برخی از زنانی که پوشش نامناسب داشتند، انجام گرفت. باوجود تلاش برخی شبکه‌های ماهواره‌ای برای آرام جلوه دادن این برنامه، شبکه من‌وتو که سردمدار این‌گونه حرکت‌های ضداخلاقی است، سعی کرد این حرکت را توجیه کند.

***بر اساس گزارش منابع آگاه، برخی مقامات غربی با برخی از حکام عرب حوزه خلیج‌فارس دیدارهای محرمانه‌ای داشتند و تصمیم دارند با ایجاد آشوب در ایران به هنگام انتخابات و به‌کارگیری مجموعه گروه‌های تروریستی، در تعدادی از شهرهای ایران عملیات خرابکاری انجام دهند. غربی‌ها از افراد ضعیف‌النفس و وابسته خارج‌نشین که در رکاب آمریکا و حکام عرب حوزه خلیج‌فارس به ایران خنجر می‌زنند، در جوسازی روانی بهره می‌گیرند و قطر و عربستان، حمایت مالی این مجموعه‌های مأمور در طرح فتنه را به‌عهده گرفته‌اند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.