اخبار کوتاه

...

 

* دو حزب سلفی مصر به نام «الدعوه» و «النور» در اردوگاه نظامی «ابو قیر» واقع در شرق اسکندریه، نشستی با عنوان «خطر شیعه» برگزار کردند. به‌تازگی نیز«شیخ احمد سیسی» از رهبران سلفی ضدشیعی مصر، در سخنانی مدعی شد: شیعه خطرناک‌ترین گروهی است که در طول تاریخ ظهور کرده و حتی یک روز هم به خاطر خدا قیام نکرده و پرچم اسلام را برافراشته نکرده است! وی که در مسجد «الصدیق» اسکندریه سخنرانی می‌کرد، در مورد توجه مردم مصر به مذهب تشیع افزود: مصر در آستانه یک فاجعه است و باید جلوی آن را گرفت. وی در سخنانی گستاخانه مدعی شد: مذهب شیعه شری است که در حال حاضر دامنگیر اکثر کشورهای مسلمان شده و ایستادن در مقابل آن، کمک همه مسلمانان را می‌طلبد!.

* به‌تازگی نشستی با «استقلال بلوچستان» از جانب حزب چندنفره «ملی بلوچستان» در لندن با هدف تجزیه بلوچستان از ایران برگزار شد. گفتنی است «دانا روهرا باچر»، نماینده مجلس سنای آمریکا. که مسئول پیگیری طرح خاورمیانه مورد نظر آمریکا در مجلس سنا است، نیز در این نشست حضور داشته است

* در ادامه تلاش‌های ضدانقلاب برای تحت‌الشعاع قرار دادن انتخابات آینده ریاست‌جمهوری، جمعی از عناصر مطرود و رانده شده از سوی ملت ایران، در سایت صهیونیستی فیس‌بوک صفحه‌ای با نام «من فقط در انتخابات آزاد شرکت می‌کنم» را‌ه‌‌اندازی کرده‌اند. نکته جالب، عدم استقبال از این صفحه است، به طوری‌که تعداد انگشت‌شماری عضو آن شده‌اند. از سران اصلی تشکیل‌دهنده این صفحه می‌توان به فراریان خارج از کشوری مانند مزروعی، امیر ارجمند و…اشاره کرد.

* وبگاه صهیونیستی و حامی فتنه «بالاترین» طی اخباری به جایگاه و مقام حضرت مهدی(عج) توهین و جملات شرم‌آوری را منتشر کرد. این وبگاه سابقه اهانت به دیگر مقدسات ایرانیان مسلمان، مخصوصاً حضرت امام هادی(ع) را نیز در پرونده سیاه خود دارد. بالاترین، مهم‌ترین بازوی رسانه‌ای فتنه‌گران در اغتشاشات پس از انتخابات 88 بود که اصلاح‌طلبان تندرو، منافقین، عناصر ضدانقلاب و طرفداران فتنه سبز از طریق آن، هماهنگی‌های لازم را برای ایجاد آشوب و اغتشاش در نقاط مختلف تهران و برخی شهرهای دیگر صورت می‌دادند.

* «الیزابت ایزابل» وکیل فرانسوی ایران در پرونده شکایت از ایران‌ستیزان هالیوود، در مصاحبه‌ای گفته است: جلوی اکران فیلم «آرگو» را می‌گیرم و هالیوود را به عذرخواهی از ایران وادار می‌کنم.

* «غلامحسین الهام» به‌تازگی در دیدار با آیت‌الله مصباح تلاش کرد نظر او را درباره احمدی‌نژاد تغییر دهد ولی در این کار موفق نبود. تا چندی پیش از غلامحسین الهام به‌عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی دولت برای انتخابات ریاست‌جمهوری نام برده می‌شد.

* به‌تازگیمراسمی تحت عنوان هشت مارس روز جهانی زن در رشت برگزار شد که بر اساس اخبار رسیده به بازخوانی تاریخچه جنبش‌های فمینیست و تلاش برای الگوسازی نگاه غربی در کشور برگزار شده است. گفتنی است در این مراسم که با حضور تعداد کمی افراد لاابالی و بی‌قیدوبند برگزار شد، به ارزش‌های اسلامی توهین و هتک حرمت صورت گرفت. همچنین تصاویر به دست آمده از این مراسم نشان می‌دهد که شرکت‌کنندگان با هنجارشکنی کامل و دهن‌کجی نسبت به ارزش‌های اسلامی و زنان به‌صورت کاملاً کشف حجاب کرده در کنار مردان نشسته‌ بودند که جا دارد مسئولان آن‌ها را شناسایی کنند و در مقابل این عمل وقیح و خلاف شرع خود پاسخگو باشند.

* «یاسین العجلونی» مفتی وهابی در یک فتوای شرم‌آور، اسارت زنان شیعه سوری از سوی تروریست‌های وهابی در این کشور را مجاز دانست! العجلونی در فتوایی که اعتراضات بسیاری را به دنبال داشت، اعلام کرد: تروریست‌ها بدون پرداخت مهریه و یا خواندن خطبه شرعی، مالک زنان شیعه سوری هستند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.