فعالیت غیرقانونی «طرفداران خاتمی» در یک استان مرزی

فعالیت احتمالی شاخه های استانی بنیادی موسوم به باران کاملا غیر قانونی و بدون اخذ مجوز است.

 

به نقل از سایت مرصاد، چندی پیش خبری مبنی بر فعالیت شاخه های استانی بنیادی موسوم به باران (حامیان خاتمی) در بعضی از رسانه ها منتشر شد که در تعدادی از این اخبار اسامی اعضای استانی این بنیاد نیز اعلام شده بود.

در برخی از نشریات محلی استان کرمانشاه نیز شروع فعالیت های این گروه اطلاع رسانی شد و بعد هم خبر دیدار چند تن از اعضای آن با محمد خاتمی در جراید کرمانشاه به چاپ رسید.

در همین رابطه بهرامی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه در پاسخ به سوال خبرنگار مرصاد مبنی چگونگی فعالیت و اعلام موجودیت این گروه در استان کرمانشاه اظهار داشت: چنین بنیادی در استان کرمانشاه تحت هر عنوانی از گروه، بنیاد، حزب و یا NGO هرگونه فعالیتی داشته باشد به عنوان یک فعالیت غیر قانونی تلقی خواهد شد.

وی افزود: ما رسما اعلام می کنیم که فعالیت تحت هر عنوانی توسط این گروه وجاهت قانونی ندارد و حتی اگر اینها در مرکز هم مجوزی برای فعالیت داشته باشند باید برای تشکیل به اصطلاح شاخه های استانی یا شهرستانی با طی مراحل قانونی مجوز لازم را اخذ کنند که چنین اتفاقی تا کنون نیافتاده و فعالیت های احتمالی آنها در گوشه و کنار غیر قانونی است.

وی با اشاره به درج مطالبی در خصوص این بنیاد در برخی نشریات استانی اظهار داشت: این اقدام نشریات نیز تخلف است که با موارد احتمالی توسط ارشاد برخورد خواهد شد و مواردی نبز که تاکنون اتفاق افتاده با مکاتبه اداره کل ارشاد استان به آنها تذکرات لازم داده شده است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.