اخبار کوتاه

...

 

* قبرس در ادعایی واهی، یک جوان لبنانی‌‌تبار سوئدی را که به گفته آنان اعتراف کرده عضو حزب‌الله است، به اتهام زمینه‌‌چینی برای ترور گردشگران صهیونیست در این کشور محاکمه کرد.  بنا بر این گزارش، پلیس قبرس هفتم ژوئیه سال ۲۰۱۲ جوان ۲۴ ساله‌ای به نام «حسام طالب یعقوب» را بازداشت کرد که تابعیت دوگانه لبنانی - سوئدی دارد. به گفته مقامات پلیس قبرس، او اعتراف کرده که از سال ۲۰۰۷ عضو حزب‌الله لبنان بوده و به‌عنوان پیک این تشکیلات، مأموریت‌هایی در ترکیه، هلند و فرانسه انجام داده است.

* چندی قبل بودجه ای معادل 20 هزار دلار در اختیار یکی از مسئولان عالی ورزش قرار گرفت تا به شکل پاداش در اختیار ورزشکاران پیروز در یک رقابت خارجی قرار گیرد. این دیدارها به پایان رسید، اما نکته جالب این است که این مسئول، بعد از بازگشت از رقابت‌ها، حاضر به پس دادن این مبلغ نشده است تا بدانجا که مأموران مالی نهادهای ورزشی به این نتیجه رسیده‌اند که باید قید آن پول را بزنند!

* گفته می‌شود به‌تازگی نمایندگان دموکرات کنگره آمریکا در مورد اعزام دیپلمات از این کشور به ایران، لایحه‌ای را به دولت آمریکا پیشنهاد داده‌اند. «اسماعیل کوثری» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به این خبر گفت: «اجازه ورود دیپلمات آمریکایی به کشور را نخواهیم داد.» باوجود این اقدامات فریبکارانه آمریکایی‌ها، آنان به‌تازگی به حرکات خصمانه خود در بحث هسته‌ای و تحریم‌ها افزوده‌اند.    

* «احمد حسن كامل» يكي از اعضاي جدا شده از گروهك تروريستي منافقين، در تازه‌ترين اظهارات خود گفت: به‌تازگی طارق الهاشمي، معاون فراري رئيس‌جمهور عراق، در آنكاراي تركيه با هيئتي سياسي به نمايندگي از سركرده فرقه رجوي ديدار كرده و در اين ديدار، الهاشمي در اظهاراتي مدعي شده که در صورت سرنگوني دولت نوري المالكي، وي اجازه بازگشت منافقين به اراضي عراق را صادر و مناطقي را براي اقامت به آن‌ها اعطا مي‌كند.

* رسانه‌های عربستانی در خبری فاش کردند که نیروهای امنیتی رژیم آل‌سعود، شیخ «علی بن‌سالم العبدلی» امام جماعت یکی از مساجد اهل سنت عربستان را به‌دلیل سخنرانی درباره فساد مالی برخی مسئولان ارشد آل‌سعود، بازداشت و به محل نامعلومی منتقل کرده است.

* عوامل گروهک منافقین به‌تازگی ضمن ارتباط‌گیری با کاربران در فیس‌بوک به آن‌ها وعده می‌دهند که به‌زودی فضای درگیری و اغتشاش در کشور راه خواهد افتاد و در این زمان نیاز به سلاح برای مقابله با جمهوری اسلامی وجود دارد! در این پیام‌ها که به‌صورت گسترده برای کاربران فیس‌بوک و خصوصاً فعالان سیاسی ارسال می‌شود، طرز تهیه «کوکتل مولوتف» آموزش داده شده و توصیه می‌شود که در زمان بروز درگیری، کوکتل‌مولوتف‌ها را به سمت نیروهای نظامی و انتظامی پرتاب کنید!

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.