کلاهبرداری و تکدی‌گری ضدانقلاب در پارلمان سوئد

سایت‌های ضدانقلاب از تحرکات مضحک اردشیر امیرارجمند، مشاور ارشد میرحسین موسوی در منطقه اسکاندیناوی خبر دادند.

به گزارش " ندای انقلاب " ، جمعی از نمایندگان کمیته بین الملل پارلمان سوئد در دیدار با اردشیر امیرارجمند، مشاور ارشد میرحسین موسوی از ادامه حصر خانگی مهدی کروبی، میرحسین موسوی و زهرا رهنورد ابزار تاسف کرده و خواستار آزادی رهبران جنبش سبز شدند.»

اما گویا انتشار تصاویر گردش آزادانه زهرا رهنورد در شهر و حضور وی در بانک، یکی از موضوعاتی است که ظاهراً از چشم نمایندگان کم‌تجربه پارلمان سوئد به‌دور مانده است.

این ضد انقلاب فراری طی روز های چهارشنبه و پنج شنبه در دیدارهای جداگانه ای با جمعی از نمایندگان کمیته بین الملل پارلمان سوئد متشکل از نمایندگان احزاب چپ گرا، لیبرال و سوسیال دموکرات به بررسی آخرین وضعیت آنچه نقض حقوق بشر در ایران خوانده شده است پرداخته و کوشیده است تا در آستانه برگزاری مذاکرات هسته‌ای، زمینه را برای فشار بر کشورمان را فراهم کند.

گویا در این دید و بازدیدهای سفارشی چند تن از نمایندگان پارلمان سوئد به بررسی شرایط آنچه حبس خانگی نامبردگان خوانده‌اند پرداخته و بر لزوم آزادی فوری آنها تاکید کرده‌اند.

نکته جالب اینجاست که کلیدواژه ضدانقلاب یعنی "انتخابات آزاد" از کلام این سیاستمداران کم‌تجریه سوئدی نیز نقل شده و موجبات شادمانی پایگاه‌های خبری آنها قرار گرفته است.

در همین راستا پایگاه‌های خبری ضدانقلاب با ذوق‌زدگی خاصی نقل کرده‌اند که چند تن از نمایندگان سوئدی، برگزاری "انتخابات آزاد" در ایران را امری لازم و ضروری دانسته‌اند.

امیر ارجمند که بارها نقشه‌هایش برای تخریب چهره ایران در مجامع بین‌المللی نقش برآب شده است، به دستگیری عوامل شبکه خبری بی‌بی‌سی و همکاران حلقه خبری جاسوسی پاریس در ایران اشاره و با روزنامه‌نگار خواندن آنها گفته است:  دستگیریهای اخیر روزنامه نگاران و همچنین احضار اصلاح طلبان در ایران طی ماه‌ها و هفته‌های اخیر از دیگر موارد مطرح شده در این دیدارها بود.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.