ماجرای درخواست کروبی و خاتمی از رهبری

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مشکل دولتمردان را عدم همکاری با دیگران دانست و گفت: احمدی نژاد همه کسانی را که می توانستند کمک کنند از اطراف خود پراکنده کرد.

 

نشست هم اندیشی اساتید ظهر یکشنبه با حضور محمد حسین صفار هرندی در دانشگاه آزاد کرمانشاه و با حضور جمعی از اساتید این دانشگاه و نمایندگان نهاد مقام معظم رهبری با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و مجمع تشکل های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

صفار هرندی با اشاره به حربه های دشمنان در زمان انتخابات گفت: ابتدا باید از نگاه دشمن به انتخابات راهبردها را کشف کنیم و سه راهبرد از طرف دشمن وجود دارد .

 
صفار هرندی اولین راهبرد را جلوگیری از بحث انتخابات دانست و گفت: ما تجربه انتخابات زیر موشک را داریم و البته در سال 82 در انتخابات مجلس هشتم اتفاقاتی افتاد که کروبی و خاتمی از رهبر خواستار لغو انتخابات شدند و شرایط کشور را برای برگزاری انتخابات نامناسب عنوان کردند.

 
وی افزود: در آن زمان تعدادی از استانداران، نمایندگان و مسئولین استعفا کرده بودند و اتحادیه اروپا نیز تهدید به نپذیرفتن نتیجه انتخابات و قطع رابطه با ایران کرد.

 
هرندی تصریح کرد: رهبری در آن زمان فرمودند این کارها برای به هم ریختن بیشتر کشور است و انتخابات باعث آرامش شده و با برگزاری آن از این بحران عبور می کنیم.

 
وی ادامه داد: پس از انتخابات و برگزاری آن به دستور رهبر معظم اتحادیه اروپا به عنوان اولین گروه به ایرن تبریک گفت.

 
مشاور فرمانده کل سپاه گفت: جریان های انحرافی نقش زیادی در بوجود آوردن مشکلات در این مسیر دارند و آسیب های زیادی به دولت احمدی نژاد زده و هم اکنون حاشیه نشین دولت احمدی نژاد است.

 
وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب که فرموده اند " یادتان باشد ما هیچ گاه انتخابات را تعطیل نکرده ایم" گفت: ما باید با بصیرت در صحنه انتخابات حاضر و هیچ حربه ای را به دست دشمنان ندهیم.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.