پایان تاریخ مصرف فتنه‌گران فراری!

با بالاگرفتن اخراج ضدانقلاب‌های فراری از صدای‌ آمریکا، «کاوه باسمنجی» سردبیر بخش فارسی صدای‌آمریکا هم، چند روز پیش، از این بنگاه رسانه‌ای اخراج شد!

 

کاوه باسمنجی که از آشنایان خانوادگی «فریبا داوودی‌مهاجر» و «علی افشاری» است، به اتهام استخدام اعضای خانواده و دوستان و همچنین برخورد غیراخلاقی با کارکنان زن صدای آمریکا در محل کار از این رسانه اخراج شد.وی پس از ورود به صدای آمریکا، پسرش آرش باسمنجی را که کوچک‌ترین آشنایی با روزنامه‌نگاری و رسانه نداشت، استخدام کرد و پسر باسمنجی در ازای چرخاندن صفحه نمایش مقابل چشم مجریان، چند هزار دلار به جیب می‌زد.شنیده شده که با اخراج باسمنجی، سرنوشت، کار و آینده مافیای ضدانقلاب، از جمله افشاری، داوودی‌مهاجر و بختیار در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که روابط غیراخلاقی فقط بهانه‌ای برای اخراج کارکنان ایرانی صدای آمریکا است و عامل اصلی، اتمام تاریخ‌مصرف این افراد برای دستگاه جاسوسی آمریکایی - صهیونیستی است.

 همچنین خبرها نشان از سوءظن شدید، دشمنی و ناسازگاری میان فتنه‌گران فراری همکار در صدای آمریکا دارد، چنانکه اختلاف شدید این افراد با یکدیگر و با برخی دیگر از چهره‌های سرشناس ضدانقلاب خارج‌نشین نقل محافل رسانه‌ای ضد انقلاب شده است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.