سخنان حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی در جمع کارکنان سازمان بسیج

«یکی از مسائل اساسی که امروز جامعه اسلامی با آن دست و پنجه نرم می‌کند، تقابل اسلام ناب محمدی(ص) با اسلام آمریکایی است.»

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی، مسؤل محترم نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج و امور بسیج در جمع کارکنان این نمایندگی اظهار داشتند:

یکی از مسائل اساسی که امروز جامعه اسلامی با آن دست و پنجه نرم می‌کند، تقابل اسلام ناب محمدی(ص) با اسلام آمریکایی است.

ایشان، اسلام سلفی‌ها، القاعده، طالبان، سکولارها و لائیک‌ها تکنوکراتها ، انجمن حجتی های سنتی و نوین را از مصادیق اسلام آمریکایی برشمرده و افزودند : امروز بسیج وظیفه دارد؛ مصادیق، شاخصه ها و معیارهای اسلام آمریکایی را که اسلامی جعلی و بدلی است خوب بشناسد.

وی در ادامه با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده یاد آور شدند: امروز برخی جریان‌های سیاسی در کشور به دنبال معرفی چهره‌ها و کاندیداهایی برای ریاست جمهوری هستند که در راستای پیاده کردن آموزه‌های اسلام آمریکایی باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در پایان با استناد به فرمایشات حضرت امام(ره) که فرمودند: «ولایت فقیه همان ولایت رسول‌ا... و ولایت امیرالمؤمنین است و مخالف ولی فقیه طاغوت است.»اظهار داشت: امروز تنهاه راه برون رفت از توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی، تمسک به تدابیر و رهنمودهای ولی فقیه است. چرا که در این کشور یکی از اولیاء خدا قیام کرد تا ضمن نجات اسلام ناب محمدی(ص) زمینه های ظهور حضرت ولی عصر(عج) را هموار سازد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.