اخبار کوتاه

...

 

 *به‌تازگی گروهک تروریستی پژاک با صدور بیانیه‌ای از موضع انتقاد از سایر گروهک‌های تروریستی، آن‌ها را عامل جمهوری اسلامی ایران و اردوگاه‌نشین معرفی کرده و خواهان تعطیل شدن فعالیت این گروهک‌ها شده است‌؛ به این دلیل که اخیراً تمام گروهک‌های تروریستی در بیانیه‌های خود در جملاتی خیال‌پردازانه، به تقسیم قدرت در کردستان اقدام کرده و خود را مبارز راه استقلال کردستان می‌دانند!
 

*با حضور تنی چند از عناصر جریان فتنه در نشست شورای اروپا در «استراسبورگ» فرانسه، دور جدیدی از تلاش‌ها برای تجمیع فعالیت‌های غرب و فتنه‌گران با تأکید بر فشارهای حقوق‌بشری، رفع حصر سران فتنه و انتخابات آزاد کلید خورد. اردشیر امیرارجمند، مشاور ارشد میرحسین موسوی؛ رجبعلی مزروعی عضو حزب منحله مشارکت؛ مرتضی کاظمیان و تقی رحمانی از عناصر گروهک ملی- مذهبی در این نشست خواستار فشار غرب به ایران برای رفع حصر سران فتنه شدند.
 

* ربع پهلوی، فرزند شاه مخلوع که این روزها با حمایت بنگاه خبرپراکنی بی‌بی‌سی فارسی، فعالیت خود را در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری تشدید کرده است، در گفت‌وگویی با آن، از تلاش خود برای تغییر نظام در ایران حرف زده و ضمن لو دادن ماهیت اصلی اصلاح‌طلبان ایرانی، گفته است: «امروز بخشی از اصلاح‌طلبان دیروز که دیگر اعتقادی به اصلاح نظام ندارند، به‌نوعی می‌خواهند به این حرکت وصل شوند. بعضی از نمایندگان آنان و عوامل دیگری از آن‌ها پشتیبانی خود را از تشکیل چنین شورایی اعلام کرده‌اند و خود به‌دنبال چنین تشکلی هستند.»

* دولتمردان ترکیه که تاکنون اقدامات بسیاری برای سرنگونی دولت بشار اسد به کارگرفته‌اند ولی تاکنون نتیجه چندانی عایدشان نشده است، در تازه‌ترین برنامه خود، طرح  ترور بشار اسد را در دستور کارشان قرار داده‌اند و در همین راستا، افسران صهیونیستی موساد را استخدام کرده‌اند. منابع اطلاعاتی فاش کردند: اطلاعات ترکیه مترصد فرصتی است تا بتواند نیت خود را عملی کند؛ اما از آنجا که مردم ترکیه در موضعی مخالف با دولت هستند، دولت این کشور در انجام اقدامات ضدسوری خود بسیار تردید دارد.
 

*شبکه ماهواره‌ای امام حسین(ع) که از سوی بیت سیدصادق شیرازی اداره می‌شود، نهم تا پانزدهم ربیع‌الاول را به عنوان هفته برائت نام‌گذاری کرده است! این در حالی است که در آستانه آغاز هفته وحدت که از اقدامات هوشمندانه امام خمینی(ره) است، قرار داریم و جهان اسلام امروز بیش از پیش به اتحاد و همبستگی نیاز دارد. با استناد به چنین اقداماتی از برخی ناآگاهان شیعه است که مفتی‌های وهابی، کشتار شیعیان را در سراسر جهان توجیه می‌کنند.
 

* پانزده حزب سياسي در ائتلافی به نام «گروه 15» به منظور هماهنگي و ارتباط با ساير احزاب و حركت‌هاي سياسي برای مقابله با اكثريت جريان اسلام‌خواهان در مجلس مصر، اعلام حضور كردند.
 گفتنی است در اولین دور انتخابات مصر پس از سرنگونی رژیم حسنی مبارک، نیروهای اسلام‌گرا توانستند 5/83 درصد آرا را به خود اختصاص دهند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.