اخبار کوتاه

یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب به‌تازگی اثر یکی از جاسوسان سیا را در روزنامه‌اش تبلیغ کرد!

 

**یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب به‌تازگی اثر یکی از جاسوسان سیا را در روزنامه‌اش تبلیغ کرد! روزنامه مذکور به بهانه انتشار یک کتاب جدید از «هانا آرنت» به تجلیل از این شبه‌فیلسوف دست چندم و معرفی آثار چاپ شده قبلی او پرداخت. هانا آرنت که بارها و به‌صراحت، از تعلق خود به صهیونیسم ابراز شادمانی کرده، نظریه‌پرداز نظریه نافرمانی مدنی و کودتاهای مخملی است و جالب اینجاست که نویسندگان این روزنامه زنجیره‌ای از او به‌عنوان یک نویسنده صلح‌طلب(!) یاد کرده‌اند.

 

** «س.ر» مدیرکل اسبق وزارت کشور در دولت اصلاحات، که پس از انتخابات 88 به کشور هلند گریخته است، تلاش‌های تازه‌ای برای برقراری ارتباط با تعدادی از گروه‌های داخلی آغاز کرده است. بر اساس گزارش‌های رسیده، در دیدار محرمانه وی با چند نفر از اعضای سرویس موساد، برنامه‌ای ویژه به وی ابلاغ شده که در آن، وی و همکارانش در پوشش کمک به سازمان‌های غیردولتی و خیرخواهانه درون ایران، مبالغ هنگفتی در اختیار این گروه‌ها قرار دهند تا آن‌ها در پوشش اهداف اجتماعی، زمینه‌سازی بروز آشوب و بحران را تا زمان انتخابات ریاست‌جمهوری آینده در کشور فراهم کنند.

 

** یک بازیگر پنهان سیاسی که تلاش بسیاری برای احیای سیاسی خود دارد، همچنان بر واژه «انتخابات آزاد» تأکید می‌کند و معتقد است اصلاح‌طلبان نباید این واژه را رها سازند. این فرد که تلاش دارد مدیریت رفتاری جریان اصلاحات را به دست بگیرد، به اصلاح‌طلبان پیغام داده که همچنان بر واژه انتخابات آزاد تأکید کنند. وی همچنین گفته است: خود من هم به‌زودی نکات جدیدی را برای گشایش وضعیت اصلاح‌طلبان بیان خواهم کرد!

 

** «دعی عبدالله» امام جماعت مسجد «نورالاصلاح» در واشنگتن، ضمن سخنانی ادعا کرد: همجنس‌بازی حلال است! وی در پاسخ به این سؤال که: شما امام جماعت یک مسجد هستید، پس چگونه همجنس‌بازی را مجاز می‌دانید؟ گفت: تمام سعی من این است که اسلام را به‌صورت امروزی عرضه کنم و حلال شمردن این رابطه، یکی از مظاهر پیشرفت اسلام است!

 

** هفته‌نامه اصلاح‌طلب «آسمان» در آخرین شماره خود، باوجود تأكید مقام معظم رهبری بر عدم یأس‌آفرینی در جامعه با تكرار كلیدواژه‌هایی مانند انتخابات آزاد، در سه صفحه آغازین خود، متن كامل صحبت‌های عبدالله نوری در دیدار با اعضای شورای مركزی انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشكی تهران را با عنوان «بزرگان اصلاحات بر یك چهره مقبول اجماع كنند» منتشر كرد. عبدالله نوری ضمن تأكیدات مكرر بر كلیدواژه‌های «آزادی»، «انتخابات آزاد» و «جنبش سبز»، طبق معمول از موضع طلبكارانه، نظرات اصلاح‌طلبان را درباره این مباحث و موضوعات مختلف فضای سیاسی- اجتماعی كشور عنوان كرده است.

 

** حزب صهیونیستی راستگرای «عوتسماه لئسرائیل» در اقدامی شیطنت‌آمیز تصمیم گرفته است برای تبلیغ و کسب رأی شهرک‌نشینان صهیونیست در مناطق پرجمعیت، در سحرگاه هر روز اذان پخش کند! مسئولان این حزب درباره هدفشان از این کار گفته‌اند: این کار صهیونیست‌ها را آزرده کرده و کاری می‌کند که آنان به حزبشان رأی دهند! چراکه با رأی آوردن این حزب، آنان دیگر این صدا‌ها را نخواهند شنید و در غیر این‌صورت، باید منتظر آزادی بیشتری برای مسلمانان و پخش اذان بیشتری باشند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.