اخبار کوتاه

...

***پایگاه خبری ضدانقلابی خودنویس که توسط «نیک‌آهنگ کوثر» اداره می‌شود، با انتشار مطلبی به قلم وی، از برنامه جدید این سایت در سال 2013 و در آستانه انتخابات سال آینده برای آموزش «امنیت اینترنتی» خبر داده است! نیک‌آهنگ کوثر که مهم‌ترین هدف این کار را تأثیرگذاری در انتخابات سال آینده عنوان کرده، یکی از نقاط ضعفی را که باعث شکست جریان فتنه در سال 88 شد، عدم آموزش لازم و کافی برای پیاده‌نظام جریان فتنه عنوان کرده است!

 

*** تروریست‌های پژاک در محلی به نام «دوژه» در منطقه‌ «سرخ‌کوه» شهرستان بانه به کولبران و کاسبکاران کُرد یورش بردند و تمام اموال آنان را به آتش کشیدند. به گفته‌ شاهدان، کولبرانی که این کالاها و اجناس را حمل می‌کردند، از ترس کشته‌شدن به دشت و کوه‌های اطراف بانه پناه بردند. تروریست‌های پژاک باوجود به آتش کشیدن اموال کولبران، بیشتر از پنجاه اسب بارکش این کاسبکاران را نیز کشتند.

 

*** «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق، از مردم و تظاهرکنندگان عراقی خواست تلاش نزدیکان صدام و اعضای حزب سرنگون شده بعث برای ایجاد جنگ طایفه‌ای در عراق را محکوم کنند و از فتنه‌های طایفه‌ای برحذر باشند. وی همچنین از دولت و ارتش عراق خواست تا با قدرت در کنار مردم باشند و با این افراد برخورد جدی کنند. برخی از دشمنان عراق بارها سعی کرده‌اند تا مقتدی صدر را رو در روی دولت مالکی قرار دهند که تاکنون موفق نبوده‌اند.

 

*** گروهک تروریستی منافقین بار دیگر در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری 92 بخش رسانه‌ای خود را فعال کرده است. در همین راستا، به‌تازگی پایگاه خبری اینترنتی «آژانس ایران خبر» متعلق به این گروهک تروریستی، پس از دوره‌ای غیرفعال بودن، فعالیت خود را برای دروغ‌پراکنی و ایجاد تشنج، از سر گرفته است.

 

*** هاشمی در کتابی با نام «صراحت‌نامه» که به‌تازگی از وی چاپ شده، طی مصاحبه‌ای، اعلام می‌کند که تاکنون از نوشتن هیچ‌یک از نامه‌های خود پشیمان نشده است! این در حالی است که وی پیش از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در سال 88 طی نامه‌ای بدون سلام به رهبر معظم انقلاب، کشور را به آشوب و اغتشاش تهدید کرده بود!

 

*** همزمان با نزدیک‌شدن یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و تشدید فعالیت‌های اصلاح‌طلبان در کشور، بنیاد باران خاتمی مجدداً شاخه‌های استانی‌اش را راه‌اندازی کرده و در استان‌های فاقد دفتر، آن را تأسیس کرده است به‌طوری که در هفته گذشته، دفاتر این بنیاد در دو استان غربی با حضور استانداران دولت اصلاحات و اعضای ستاد مرکزی محمدرضا عارف افتتاح گردیده است

.

*** خبرهای رسیده حکایت از انتصاب یکی از اعضای ستاد میرحسین موسوی در قم به‌عنوان مدیر یکی از بخش‌های شهرداری قم دارد که این امر موجب ناراحتی برخی از مسئولان و ولایتمداران استان شده است!

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.