اخبار کوتاه

موسوی لاری از به بن‌بست رسیدن اصلاح‌طلبان در ایجاد وحدت میان گروه‌های مختلف این جریان خبر داد. این عضو مؤثر جبهه اصلاحات با اشاره به تک‌روی‌های گروه‌های مختلف اصلاح‌طلبان گفت: اصلاح‌طلبان در رسیدن به وحدت شکست خورده‌اند. وی همچنین با بیان اینکه در این شرایط سیدمحمد خاتمی نامزد انتخابات آتی ریاست‌جمهوری نخواهد شد، گفت: می‌بایست هزینه نیامدن اصلاح‌طلبان را نظام بدهد نه ما!

 

***  سایت ضدانقلابی خودنویس برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۲ لحظه‌شماری می‌کند. این سایت که از سوی نیک‌آهنگ کوثر، کاریکاتوریستی که به‌تازگی در جریان افشای نوار صوتی مربوط به مهدی هاشمی مورد انتقاد شدید همپالگی‌های خود قرار گرفته، مدیریت می‌شود، در مطلبی با عنوان «تاریخ انتخابات ریاست‌جمهوری مشخص شد: یک «خرداد پر از حادثه» دیگر؟» گرای تازه‌ای به فتنه‌گران برای آمادگی ویژه داده است. به‌نظر می‌رسد جریان ضدانقلاب خارجی با انتخاب تیترهای مسئله‌دار، کدهای مرتبط را از این طریق برای اراذل و اوباش درون کشور ارسال می‌کند.

 

*** «افیف کوخافی» رئیس دایره امنیت نظامی رژیم صهیونیستی، در سفر سری به اروپا با مقام‌های اروپایی درباره چگونگی دخالت نظامی این رژیم نامشروع در مسئله سوریه بحث و تبادل‌نظر کرده است. وی همچنین در این سفر درباره چگونگی انتقال سلاح‌های شیمیایی سوری از سوریه به سرزمین‌های اشغالی با مقام‌های اروپایی مذاکره کرد.

 

***  به‌تازگی با درز يك سند محرمانه متعلق به وزارت کشور عربستان سعودي فاش شد كه يك مسئول نظامي سعودي سلاح و پول در اختيار گروه‌هاي مسلح سوريه قرار مي‌دهد. در اين سند محرمانه آمده است، شخصي به نام سرهنگ «خالد عبدالعزيز المطيري» كه در داخل خاك سوريه فعاليت مي‌كند و با گروه‌هاي مسلح آنجا ارتباط مستقيم دارد، به دور تازه‌اي از كمك‌هاي نظامي و مالي نياز دارد. براساس اين سند، علت اين امر، كمبود مهمات و شدت درگيري‌ها با ارتش سوريه و نيز آمادگي افراد مسلح برای آنچه «عمليات بزرگ» ناميد، است.   

 

*** «آزاده اردکاني» دانش‌آموخته ميکروبيولوژي و معلم زبان مشائی که در زمان رياست رحيم‌مشائي و حميد بقايي با وجود نداشتن تخصص در حوزه گردشگري به پست‌هاي بزرگي رسيده بود، با تغييرات مديريتي اخیر در این سازمان در کسوت مشاور دوباره به این سازمان بازگشته است. نامبرده در اين سازمان مدتي نيز به جرم اتهامات مختلف بازداشت شد که چندي پيش، بخشي از حکم محکوميت وی از سوی دادگاه  رسیدگی‌کننده صادر شد و رسيدگي به بخش ديگر تخلفات نامبرده که بيشتر در حوزه مسائل امنيتي است، در حال رسيدگي است.

 

*** «محسن کدیور» فتنه‌گر فراری و برادر همسر مهاجرانی پناهنده به انگلیس، به‌تازگی از طریق وب‌کم و بدون لباس روحانیت در برنامه صفحه دو بی‌بی‌سی شرکت کرد تا خلاصه‌ای از دو مقاله اخیرش را که علیه حضرت امام خمینی(ره) قلم‌فرسایی کرده، بازگو کند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.