سخنانی برای خوشایند دشمنان نظام!

«علی مطهری» در واکنش به اظهارات اخیر آیت‌الله جنتی درباره منع حضور «فتنه‌گران» در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری، نامه سرگشاده‌ای منتشر کرد که مورد استقبال گسترده رسانه‌های ضدانقلاب و فتنه‌گر و غربی قرار گرفت!

در همین راستا «رادیو فردا» از قول علی مطهری گفت: به گمان علی مطهری، اظهارات دبیر شورای نگهبان اگر درباره میرحسین موسوی و مهدی کروبی باشد، «وجاهت قانونی» ندارد.

این رادیو افزود: «به گزارش وب‌سایت‌های خبری داخل ایران و همین‌طور وب‌سایت «کلمه» که به منتقدان جمهوری اسلامی نزدیک است، علی مطهری در نامه‌ای سرگشاده خطاب به احمد جنتی یادآوری کرده است میرحسین موسوی و مهدی کروبی در هیچ دادگاهی در ایران به‌طور علنی محاکمه نشده‌اند و از خود دفاع نکرده‌اند و به همین‌خاطر نیز مجوز قانونی برای رد صلاحیت آنان وجود ندارد.»

 وب‌سایت «دویچه‌وله» آلمان نیز در این‌باره نوشت: مطهری در نامه سرگشاده خود از جنتی می‌پرسد: «فرضاً آقایان موسوی و کروبی هم کاندیدای ریاست‌جمهوری شوند، قطع نظر از اعتقاد شخصی ما درباره میزان قصور یا تقصیر آن‌ها در بحران مذکور، چون در هیچ دادگاهی به‌طور علنی محاکمه نشده و از خود دفاع نکرده‌اند، مجوز قانونی برای رد صلاحیت آن‌ها وجود ندارد.»

 

تحلیل‌: ظاهراً آقای مطهری هشت ماه آشوب و فتنه‌گری و حمله به مقدسات و ارزش‌های انقلاب از سوی فتنه‌گران در خیابان‌های تهران در سال 88 را که با بیانیه‌های تند موسوی و کروبی و تشویق بی‌بی‌سی فارسی و صدای آمریکا و رژیم صهیونیستی انجام می‌گرفت، از یاد برده و یا «مردان خداجو» نامیدن هتاکان روز عاشورا از سوی موسوی و اخیراً نیز از سوی موسوی خوئینی‌ها را فراموش کرده است! آزاداندیشی آنی نیست که گهگاه آقای علی مطهری در برخی مواضع دشمن شادکن خود ژست آن را می گیرد! آقای مطهری که از قانون دم می‌زند، سندی ارائه کند که در کجای قانون آمده که شورای نگهبان در احراز صلاحیت و یا عدم احراز صلاحیت وظیفه دارد تنها به تخلفات قانونی ثبت‌شده افراد استناد کند. قانون برای شورای نگهبان چنین محدودیتی قائل نشده، آقای مطهری چگونه چنین محدودیتی را قائل شده است. کمی هوش و ذکاوت و دقت در حوادث و تحولات سیاسی داخلی و خارجی برای هرکسی لازم است و برای ایشان لازم‌تر به‌نظر می‌رسد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.