اخبار کوتاه

* رهبر حلقه انحرافی در تازه‌ترین اقدام برای ساماندهی ستادهای انتخاباتی خود، یکی از مدیران نهاد ریاست‌جمهوری (م-س) را که اخیراً فرد دیگری به‌جای وی منصوب شده، به‌عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود انتخاب کرده است. پس از انتشار خبر کناره‌گیری (م-س) از سمتش، وی دلیل کناره‌گیری خود را سنگینی کارها و کناره‌گیری برای استراحت عنوان کرده بود.

 

*** پس از طرح مضحک ربع‌پهلوی در روشن کردن شمع برای مبارزه با جمهوری اسلامی، وی که خود را در آستانه یک شکست سنگین دیگر در پی بی‌اعتنایی به این طرح و همچنین پس از شکست سنگینی که به‌دلیل حضور دیکتاتورمآبانه خود در شورای ملی خورد، به پادوهای خود دستور داده تا از بیشتر مفتضح شدنش جلوگیری کنند. در همین راستا یکی از پادوهای بی‌سواد و لمپن خود به نام «امید دانا» را مأمور کرده تا هرچند نفر که می‌تواند در میدان Sergel Torgetاستکهلم برای حمایت از وی جمع کند.

 

*** سایت‌های فتنه به‌طور گسترده به اظهارات تعجب‌آور مولوی عبدالحمید، امام جماعت مسجد مکی زاهدان، پرداخته‌اند. عبدالحمید که همیشه سعی می‌کند با عنوان خیرخواهی در «نمازجمعه اهل تسنن» انتقادات همیشگی خود را از این تریبون علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کند، در آخرین اظهار نظر خود، به عمق استراتژی مقاومت در منطقه که سوریه است، حمله کرد. وی پیش از این نیز به انحای مختلف به نقد عملکرد سیاست‌گذاران کشور پرداخته است و با بی‌توجهی به مسئولیتش که صرفاً امامت جماعت اهل تسنن است، با ورود به عرصه تصمیم‌گیری سیاست‌های کشور، از تریبون نمازجمعه به‌نفع کشورهای همسو با رژیم صهیونیستی مانند «قطر» و «عربستان» سخنرانی کرده است.

 

*** درحالی‌که صدور فتواهای تکفیری از سوی مفتی‌های سعودی و حمایت آن‌ها از تروریست‌ها و جریان‌های افراطی یکی از دلایل اصلی بروز بحران‌ها و ناآرامی‌ها در کشورهای منطقه و به‌ویژه عراق و سوریه است، «عبدالعزیز آل‌الشیخ» در اظهاراتی مدعی شد که باید در برابر «تکفیر و تروریسم» ایستاد. وی برای توجیه بازداشت مخالفان سیاسی و معترضان در عربستان، ادعا کرد که این افراد بازداشت‌شده همان اعضای القاعده(!) هستند و  نباید جرم کسانی را که «زندانی اندیشه» خوانده می‌شوند، دست‌کم گرفت و به‌سادگی از کنار آن گذشت.

 

*** انتشارات مؤسسه‌ امید شعر و ادب انقلاب، کتابی با عنوان «وقتی دلی» را منتشر کرده است که نویسنده آن «محمدحسن شهسواری» از نویسندگان معاند داخل نظام و از فتنه‌گران سال 88 است که به‌تازگی کتاب خود را باوجود داشتن مجوز(!) در اعتراض به ممیزی وزارت ارشاد به‌صورت رایگان در اینترنت منتشر کرد. کتب قبلی این نویسنده، سراسر مسائل مبتذل و شرم‌آور است؛ ولی این اثر نویسنده با سفارش این مؤسسه(!) برای پیامبر اسلام(!) نوشته شده است و نویسنده در گفت‌وگویی که درباره این کتاب داشته، گفته است به‌خاطر اینکه رمان درباره پیامبر است، کلمه‌ای ناشایست ننوشتم در حالی که در دیگر آثارم نمی‌توانستم از این کلمات استفاده نکنم(!) نکته دیگر درباره سوابق این نویسنده، حضور فعالش در فتنه ۸۸ است.

 

*** یازده زن عضو فرقه منحرف «عرفان کيهاني (حلقه)» توسط مأموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي شاهرود دستگير شدند. اين زنان از سه ماه پيش در منزل مسئول اين فرقه در شاهرود جمع مي‌شدند و مباحث آموزشي مربوط به اين فرقه را فرا مي‌گرفتند. استاد اين کلاس، زني به نام (ر- ع) داراي ليسانس حقوق بود که يک هفته در ميان، از اصفهان به شاهرود مي‌آمد و مباحث مربوطه را تدريس می‌کرد.

يکي از مباحثي که در اين کلاس تدريس مي‌شد، جواز عدم اعتقاد به هيچ دين و مکتبي است! يعني فرد، صرف‌نظر از هرگونه اعتقاد، حتي عدم اعتقاد و ايمان به خداي واحد، مي‌تواند از شبکه شعور الهي استفاده کند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.