محکومیت اقدام منافقین کور دل توسط معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین

معاون سیاسی سازمان بسیج مستضعفین حمله منافقین به سفارت خانه جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند .

 ایشان با اشاره به این که منافقین کوردل به ابزاری در دست سرویس های جاسوسی امریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل شده است ، حمله منافقین به سفارتخانه های کشورمان در آلمان و دانمارک  نشانه بی کفایتی و ناتوانی  این کشور ها دانست .   

دکتر مرادزاده با اشاره به ماهیت ضد دینی و ضد بشری منافقین که دستشان به خون هزاران نفر از مردان ، زنان و جوانان غیور ایران آغشته است و در دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس ، همواره در کنار رژیم بعثی حاکم بر عراق ، علیه ملت ایران جنگیدند ، تصریح کردند : صهیونیستها با تحریک منافقین در صدد جبران حقارت خود در شکست های پی در پی در جنگ 33 روزه با حزب الله لبنان و جنگهای 22 روزه  و نیز جنگ 8 روزه اخیر که آن ها را به حالت جنون کشانده است با این اقدامات غیر انسانی در صدد انتقام از نظام جمهوری اسلامی بر آمده اند .

معاون سیاسی سازمان بسیج ، دولت به ویژه وزارت امورخارجه و دستگاه دیپلماسی کشور را به هوشیاری و انجام تدابیر و اقدامات پیشگیرانه در این زمینه فراخواند .

ایشان  با اشاره به  بحران هویت منافقین  تصریح کردند : منافقین هیچ دستاورد مشخصی برای ارائه به هوادران فریب خورده خود ندارند . از شکست های پی در پی سرخورده  و مایوس،و سختی های زیادی در اردوگاه اشرف در عراق و لیبرتی متحمل شده همچنین سران و هواداران آنها نیز در کشورهای اروپایی هر روز طعم تلخ حقارت و آوارگی را می چشند و همواره  به عنوان یک گروه تروریست و ضد بشری در جهان شناخه می شوند .از این رو برای جلب حمایت امریکا و صهیونیستها به عملیاتهای انتحاری و خرابکارانه  علیه ملت ایران روی آورده اند .

دکتر مرادزاده با اشاره به اقدام برخی از کشورهای غربی برای  خروج منافقین از لیست گروهک های تروریستی تاکید کردند : این اقدام نه تنها تنفر ملت ایران و ملت های منطقه از منافقین را کاهش نخواهد داد بلکه موجب بی آبرویی بیشتر آمریکا و برخی دولتهای غربی خواهد شد  و ماهیت ضد بشری لیبرالیسم غربی روشن نموده و نفاق آنها را در شعارهای حقوق بشر خواهی امریکا و اروپا بر ملا می سازد .      

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.