اخبار کوتاه

«محمد نوری‌زاد» که معمولاً زیاد جدی گرفته نمی‌شود، در جدیدترین اظهارات خود، فاصله‌گیری خویش را از ارزش‌های دینی – اسلامی ظهور و بروز داده است. وی ضمن تاختن به فلسفه عزاداری‌ها گفته است: «چه کسی گفته که ما اینقدر برای فاطمه(س) و حسین(ع) گریه کنیم؟» وی با حمله به علمای دینی نیز گفته است: «اگر مراجع مدتی را در اروپا زندگی کنند فتواهایشان عوض می‌شود.»!

    ***  براساس اخبار دریافتی در مورد التهابات چندی پیش بازار دلار و سکه، ظاهراً یک شبکه اجتماعی به سبک گلدکوئیستی پشت این موضوع بوده که به سبک یک NGO فعالیت می‌کرده است. این شبکه در قالب فعالیت‌های اجتماعی یارگیری می‌کرده و برنامه‌ریزی‌های خود را در رابطه با بحث اخلال در مجامع عمومی انجام می‌داده است که به‌دست نیرو‌های اطلاعات شناسایی شدند.
  

***  «محمد نوری‌زاد» که معمولاً زیاد جدی گرفته نمی‌شود، در جدیدترین اظهارات خود، فاصله‌گیری خویش را از ارزش‌های دینی – اسلامی ظهور و بروز داده است. وی ضمن تاختن به فلسفه عزاداری‌ها گفته است: «چه کسی گفته که ما اینقدر برای فاطمه(س) و حسین(ع) گریه کنیم؟» وی با حمله به علمای دینی نیز گفته است: «اگر مراجع مدتی را در اروپا زندگی کنند فتواهایشان عوض می‌شود.»!
  

***  اخبار رسیده حاکی از آن است که حلقه انحرافی در راستای فعالیت‌های انتخاباتی بر راهبرد تعدد کاندیداها و شکل‌دهی به ستادهای مختلف انتخاباتی تأکید داشته و معتقد است که این تعدد در «اختلال تحلیلی»، «امکان جلب و جذب حامیان بیشتر» و نیز فراهم آوردن کناره‌گیری به‌نفع کاندیدای اصلی این جریان مؤثر خواهد بود. به‌طوری‌که احتمال کاندیداتوری حداقل هشت نفر از نزدیکان این حلقه در انتخابات ریاست‌جمهوری وجود دارد که این افراد سرانجام به‌نفع گزینه نهایی حلقه انحرافی که همان رهبر این حلقه است، از صحنه انتخابات کناره‌گیری خواهند کرد.
  

** *  «بنيامين نتانياهو» رئيس کابينه رژيم صهيونيستي در يک فيلم ويدئويي که در سايت يوتيوب منتشر شد، گفته است که ميان اين رژيم و عربستان، منافع مشترک بسياري وجود دارد. نتانياهو تأکيد کرده است که مي‌توان اين منافع را به حوزه‌هاي اقتصادي و سياسي و منطقه‌اي ارتقا داد. دکتر «وسيم بزي» نويسنده و تحليل‌گر مسائل سياسي در این‌خصوص گفت: روابط ميان عربستان سعودي و رژيم صهيونيستي تا جايي پيشرفت کرد که اين رژيم اعلام کرد براي اقدام نظامي عليه ايران، استفاده از حريم هوايي عربستان يکي از گزينه‌‌ها است.»
  

***  وزير دفاع انگلستان اعلام کرده که قراردادي 25 ميليون يورويي را براي ساخت بمب‌هاي ليزري بيشتر به بهانه حفظ صدها شغل نظامي امضا کرده است. «فيليپ دان» وزير دفاع انگليس، در اين‌باره گفته است: «امضاي اين قرارداد باعث مي‌شود تا صدها شغل در زمينه توليد تجهيزات دفاعي در اسکاتلند و انگليس حفظ شوند.»
  

***  همزمان با حضور «کیم کارداشیان» ستاره زن تلویزیونی آمریکایی که رسوایی‌های اخلاقی بسیاری دارد، در بحرین برای شرکت در مراسم افتتاحیه یک فروشگاه زنجیره‌ای، صدها نفر با حمل پلاکاردهایی مقابل محل افتتاحیه این فروشگاه، دعوت از این چهره بدنام آمریکایی را محکوم کردند. برگزار کنندگان این مراسم، به کسانی که می‌خواستند وی را ببینند، بلیت 500 دیناری (1360 دلار آمریکا) فروخته‌اند.
  

***  «عطاءالله مهاجرانی» با تمجید از اقدام پادشاه عربستان در ایجاد نهادی موسوم به مرکز جهاني گفت‌وگوي ادیان، مدعی شد: هدف وی از تأسیس مرکز جهاني گفت‌وگوي پيروان اديان و فرهنگ‌ها، تشويق گفت‌وگو ميان پيروان اديان و فرهنگ‌هاي و مختلف در جهان است(!) این درحالی است که افکار بسته و بی‌منطق حاکمان وهابی سعودی هیچ سنخیتی با گفت‌وگو ندارد و امروزه تروریست‌های وهابی مورد حمایت این خاندان، بیشترین حملات جنایتکارانه تروریستی را در سطح جهان به نام اسلام انجام می‌دهند!

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.