معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان :

جایگاه و خودباوری بانوان در مسئولیت های اجتماعی مثال زدنی است

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بانوان در کنار جایگاه اجتماعی نقش مهمی در جایگاه مادری و همسری دارند، گفت: خودباوری زنان در مسئولیت های اجتماعی و نقش آنان در موقعیت های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و غیره مثال زدنی است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز

به نقل از زنان از رشت، سرهنگ محمدرضا منشوری معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان در قرارگاه تعالی زن و خانواده با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با اشاره به خدمات سپاه اظهار کرد: با نگاه به خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند، «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»
وی با اشاره به جایگاه زن در جمهوری اسلامی ایران و بیان ویژگی های الگوی سوم زن مسلمان گفت: خودباوری زنان در مسئولیت های اجتماعی و نقش آنان در موقعیت های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و غیره مثال زدنی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بانوان در کنار جایگاه اجتماعی نقش مهمی در جایگاه مادری و همسری دارند، افزود: ظرفیت عظیم زن مسلمان نشان از قدرت و عظمت آنان و تاسی بانوان مسلمان از بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا (س) است.

وی با تاکید بر عملیاتی بودن برنامه های قرارگاه افزود: برنامه های پیشنهادی قرارگاه باید عملیاتی باشد به این معنی که صرفا بیان آسیب ها در دستور کار نبوده و راهکارهای عملیاتی پیشنهاد گردد.

فعالیت ۶ کارگروه در قرارگاه تعالی زن و خانواده گیلان

در این قرارگاه، رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان نیز با قدردانی از حمایت های فرمانده محترم سپاه قدس گیلان و معاون محترم هماهنگ کننده سپاه استان از فعالیت های سازمان بسیج جامعه زنان گیلان اظهار کرد: در قرارگاه تعالی زن و خانواده ۶ کارگروه از جمله، هویت زن مسلمان نه شرقی ، نه غربی، جمعیت، مادر و کودک، سازندگی، فمنیسم، حجاب و عفاف و همچنین کارگروه اقشار در حال فعالیت هستند.

طاهره عاشوریان با اشاره به عملکرد اعضای قرارگاه و برنامه های در دست اجرا گفت: قرارگاه تعالی زن و خانواده بسیج جامعه زنان متناسب با کارگروه های مختلف برنامه های عملیاتی را در دستور کار قرار داده است.وی با اشاره به اهمیت جایگاه بانوان از نگاه اسلام و انقلاب اسلامی افزود: زنان به برکت انقلاب اسلامی فعالیت چشمگیری در موضوعات مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی داشته و مسئولیت‌های مهم اجتماعی را عهده دارشده اند.

به گفته رئیس سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان، بانوان علاوه بر ایفای موفق نقش مهم مادری و همسری در مسئولیت های مهم اجتماعی نیز موفقیت های چشمگیری را از آنِ خود کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.