بابای «کاپشن صورتی»: انتقام خون خانواده من حضور مردم پای صندوق‌های رأی است

پدر دختر شهید یک سال و نیمه جنایت کرمان گفت: بزرگ‌ترین انتقام از نظر من و تسکین دلِ دا‌غدار من حضور مردم پای صندوق‌های رأی است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس : پیمان سلطانی‌نژاد پدر ریحانه سلطانی‌نژاد شهید یک سال و نیمه جنایت تروریستی کرمان، گفت: رهبر معظم انقلاب از چند سال پیش فرمودند که شرکت در انتخابات واجب است؛ یعنی ما به حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی نیاز داریم. او توضیح داد: خیلی‌ها هزینه‌های زیادی می‌کنند تا این انتخابات را کوچک جلوه دهند؛ اما انشاالله با یاری امام زمان و به کوری چشم منافقان و دشمنان اسلام، بار دیگر مردم به صحنه می‌آیند و دل ما خانواده‌های شهدا را شاد می‌کنند. پدر کاپشن صورتی افزود: بزرگ‌ترین انتقام از نظر من و تسکین دلِ دا‌غدار من حضور مردم پای صندوق‌های رأی است. سلطانی‌نژاد با بیان اینکه بهترین نامزدهای نمایندگی مجلس کسانی هستند که درد مردم را بدانند، توضیح داد: کسانی که فقط شعار می‌دهند به درد ما نمی‌خورند. افرادی به درد ما می‌خورند که همیشه پای صحنه باشند و درددل اقشار مختلف مردم را بدانند.
پدر شهید کوچک جنایت کرمان افزود: نمایندگان مجلس باید بتوانند با نسل جدید ارتباط برقرار کنند و خواسته‌های آن‌ها را بشناسند. نسل جدید می‌تواند دانشجو باشد، کارگر باشد یا ....او درباره کسانی که می‌گویند «ما رأی نمی‌دهیم» گفت: آن‌ها می‌گویند: «می‌خواهیم حرفمان را به گوش دنیا برسانیم.» از آن‌ها می‌پرسم: «منظورتان کدام دنیا است؟ آمریکا؟ اسرائیل؟ یا داعشی که بچه بیگناه را مثل گوسفند سر می‌برد؟»سلطانی‌نژاد در پایان شرح داد: کسی که پای صندوق رأی نمی‌آید، نه تنها گناه بزرگی به گردن خود انداخته؛ بلکه به این آب و خاک و خانواده‌های شهدا خیانت کرده است، چرا که ما پای این نظام خون داده‌ایم.

انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.