نماینده انصارالله یمن:

هراس دشمن از اتحاد ایران و یمن/ تمام آزادگان جهان با جمهوری اسلامی ایران و یمن هستند/ یمن گوش به فرمان ولایت فقیه است

نماینده انصارالله یمن با تاکید بر اینکه خنجر یمانی فقط بر علیه دشمنان امام زمان «عج» باز می‌شود، گفت: دشمن از اینکه اتحاد بین جمهوری اسلامی ایران و یمن به وجود آمده می هراسد زیرا با بسته شدن تنگه هرمز و باب المندب، تمام جهان با مشکل مواجه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از  خبرگزاری زنان ایران - از گلستان، سلیم المنتصر «نماینده انصارالله یمن» عصر امروز در نشست صمیمی با دانشجویان گلستانی که به همت بسیج دانشجویی در سالن جلسات معاونت جوانان استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: دشمن از اتحاد بین جمهوری اسلامی ایران و یمن از لحاظ سیاسی، اقتصادی و استراتژی بسیار در هراس است زیرا با اتحاد این دو کشور و بسته شدن دو تنگه هرمز و باب المندب، جهان با مشکل مواجه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 17 کشور به یمن حمله کردند، تصریح کرد: کشور یمن در یک جنگ نابرابر با 17 کشور جنگید متاسفانه اعراب هم در مقابل ما قرار گرفتند و حتی وضعیت کشور ما از ملت مظلوم غزه و فلسطین که اکنون توسط رژیم صهیونیستی مورد حمله وحشیانه قرار می‌گیرد وخیم‌تر بود.

نماینده انصارالله یمن با تاکید بر اینکه ابراز کرد: مردم یمن از جمله عاشقان واقعی جمهوری اسلامی ایران هستند نگاه مردم جهان به ایران نگاه بسیار مثبتی است زیرا تمام تلاش ایران کمک کردن به ملت‌های مظلوم است به همین دلیل است که ایران در دل کشورهای جهان جای دارد.

سلیم المنتصر با تاکید بر ولایت پذیری خاطرنشان کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فردی بسیار شجاع است و باتدبیر است و هرچه ایشان بفرمایند با گوش جان پذیرا هستیم. وی افزود: جمهوری اسلامی ایران از یک موقعیت استراتژی بسیار خوبی قرار دارد معادن بسیار غنی دارد به جرئت می‌توان گفت اگر جمهوری اسلامی ایران نبود چند کشور اکنون تحت تسلط غربی‌ها درمی‌آمد.

آینده اسرائیل از زبان نماینده انصارالله یمن در ایران: اسرائیل نابودشدنی است

سرنوشت کشتی‌های توقیف شده توسط ارتش غیور یمن از زبان نماینده انصارالله یمن

نماینده انصارالله یمن گفت: اگر تنگه باب المندب و هرمز بسته شود کشتی‌های اسرائیلی دیگر توان عبور و مرور ندارند و باید قاره آفریقا را با خطرات بسیاری که دارد طی کند که بسیار هزینه بردار است. سلیم المنتصر با بیان اینکه همواره گوش به فرمان ولی فقیه هستیم، اظهار کرد: همه آزادگان جهان با جمهوری اسلامی ایران و یمن هستند دشمنان باهم متحد شدند تا جمهوری اسلامی ایران را تضعيف کنند اما به حول و قوه الهی ایران در حال قوی شدن است.

خبرنگار:سمیرا رجبی انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.