مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ مهندسی جوادالائمه ع گلستان:

شهادت، مرگ تاجرانه است/ اخلاق و سیره شهدا را به نسل جوان هدیه کنید

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ مهندسی جوادالائمه ع گلستان با تاکید بر اینکه شهادت مرگ تاجرانه است، گفت: به حال شهدا غصه نخورید بلکه باید به حال آنان غبطه خورد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از زنان نیوز از گلستان:  اخلاق و سیره شهدا را به نسل امروز هدیه کنید باید به حال شهدا غبطه خورد نه غصه، شهدا جایگاه رفیع و والایی در نزد خداوند باری تعالی دارند.
وی با اشاره به اینکه نام و یاد شهدا را باید ارج دهیم، افزود: ان شاء الله لایق عنایات بیکران شهدا باشیم باید راه شهدا را ادامه دهیم تداوم راه شهدا یعنی بنده خدا بودن و عمل به وظیفه فردی و اجتماعی است.
حجت‌الاسلام امیری خاطرنشان کرد: دنبال فرمول و راه سخت نباشیم باید ارتباطمان را با خداوند محکم کنیم وقتی اولین قطره خون شهید صادقی بر زمین ریخته می‌شود خداوند تمام گناهانش را می‌بخشد و خداوند هفت جایزه به او می‌دهد.
وی تصریح کرد: مقام شهادت آنقدر رفیع است که در قرآن در آن یاد شده است آیه 169 آل عمران می‌فرمایند
گمان نکنید کسانیکه در راه خدا کشته شدند مردگانند بلکه آنها در نزد پروردگارشان روزی می‌خورند.
مسئول ولی فقیه در تیپ مهندسی جوادالائمه ع گلستان با تاکید بر اینکه جایگاه شهدا بسیار بالاست، گفت: شهید حاج قاسم فرمودند راه شهید بودن شهادت است تا کسی شهید نباشد شهید نمی‌شود شهادت مفهوم بلندی دارد مقام شهید بسیار عالی است و یک درب بهشت مختص شهداست و شهید حق شفاعت ویژه دارد شهدا تا 70 نفر را می‌تواند شفاعت کند.
حجت‌الاسلام امیری با تاکید بر اینکه باید گوش به فرمان ولی فقیه باشیم، ابراز کرد: باید همواره حرف ولی فقیه را گوش دهیم چراکه امام راحل فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسی اگر ولایت فقیه در کشور ما کمرنگ شود باید منتظر شکست باشیم.
*از کوه آرارات تا نقطه صفر مرزی تلاش می‌کنیم امنیت را برای ملت ایران برقرار کنیم
فرمانده تیپ 45 مهندسی جوادالائمه گلستان گفت: شهید صادقی یکی از همکاران پرتلاش مهندسی نیروی زمینی سپاه پاسداران است و شهادت لیاقت او بود.
وی افزود: تیپ 45 مهندسی جوادالائمه ع به صورت شبانه روزی و خالصانه، عاشقانه و گمنام برای ایجاد امنیت پایدار و برای محرومیت زدایی در کشور عزیزمان فعال هستند.
وی تصریح کرد: تیپ 45 مهندسی جوادالائمه ع، از کوه آرارات گرفته تا نقطه صفر مرزی کشور در تلاشند تا آرامش و امنیت را به ملت ایران هدیه دهند.
سردار حسین دولتی افزود: شهید صادقی برای ایجاد امنیت پایدار و در نقطه صفر مرزی سیستان و بلوچستان در حال ماموریت بود که به فیض شهادت نائل آمدند.
خبرنگار:سمیرا رجبی
انتهای پیام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.