معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی معظم کل قوا:

صهیونیست‌ها در آستانه فروپاشی کامل بعد از عملیات طوفان الاقصی/ جبهه مقاومت دست به ماشه ایستادند

معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی معظم کل قوا با تاکید بر اینکه رژیم کودک‌کش اسرائیل در آستانه فروپاشی است، گفت: امروز شاهد تغییر معادله‌ای هستیم که توکل، ایمان و مقاومت حرف اول را می‌زند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوزاز گلستان، سردار رسول سنایی راد «معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی معظم کل قوا» صبح امروز در مراسم راهپیمایی 13 آبان اظهار کرد: صهیونیست‌ها در آستانه فروپاشی کامل قرار دارند و رژیم کودک‌کش اسرائیل برای اینکه به خیال خام خود، شکست بزرگش را جبران کند دست به انهدام و بمباران گسترده می‌زند و در یک شب بیش از هزار شهید در غزه را شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه افتخار ما حمایت از جبهه مقاومت است، تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران و بازوی جبهه مقاومت اگر صبوری به خرج می‌دهد زیرا می‌دانند که روند زوال صهیونیستی آغاز شده است و افتخار ما حمایت از مظلومان جهان است. معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه شهید سلیمانی دست مقاومت را پر کرد، ابراز کرد: اکنون دست جبهه مقاومت روی ماسه قرار دارد و اکنون شاهد جبهه جدیدی در یمن هستیم که پایگاه‌های نظامی آمریکایی را نشانه گرفته است و ظرفیت توسعه دارد. سردار سنایی راد خاطرنشان کرد: اکنون صهیونیست‌ها در فضای ترس و ارعاب قرار دارند و پیروزی از آن جبهه مقاومت است و رژیم غاصب اسرائیل برای پوشاندن ترس و هراس خود اقدام به بمباران وحشیانه مردم بی‌دفاع غزه می‌کند. وی با بیان اینکه مردم غزه و فلسطین با اراده‌ای محکم از سرزمین‌شان دفاع می‌کنند، افزود: آمریکایی‌ها فراخوان زدند و تعداد 300 هزار نیرو برای جنگ وارد کردند این در حالی است که هزاران نیروی آماده به رزم و آموزش دیده در غزه وجود دارد و آماده مقابله با رژیم صهیونیستی است. خبرنگار: سمیرا رجبی انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.