معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان

بانوان تمدن‌ساز، پیش برنده گفتمان ولایت هستند

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان با اشاره به نقش آفرینی بانوان در عرصه‌های مختلف گفت: بانوان تمدن‌ساز، پیش برنده گفتمان ولایت هستند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از خبرگزاری زنان ایران :  سرهنگ پاسدار علی خالقی  با اشاره به صحبت‌های مهم همسر شیخ ابراهیم زکزاکی «رهبر نهضت اسلامی نیجریه» بر نقش آفرینی مهم بانوان تاکید کرد و افزود: بانوان به عنوان محور خانواده می‌توانند در تربیت و پرورش نسل در تراز انقلاب اسلامی تلاش کنند چراکه بانوان تمدن‌ساز، پیش برنده گفتمان ولایت هستند.  وی با بیان اینکه هر انقلابی بر پایه سه اصل رهبری، توده‌ مردم و ایدئولوژی استوار است، ابراز کرد: نقش رهبری در اسلام بر عهده پیامبر اکرم «ص» سپس ائمه معصومین و در زمان غیبتِ امام زمان «عج» این رسالت بر عهده ولی‌فقیه است.  معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان توضیح داد: شهدای ما ثابت کردند پیش برندگی انقلاب اسلامی محور ولایت فقیه استوار است و این انقلاب بعد از گذشت قرن‌ها احیاگر این مکتب بود و نقش رهبری در این زمینه بسیار بااهمیت بوده است. 

خالقی تاکید کرد: اگر به تاریخ اسلام نگاه کنیم موفقیت گروه‌ها، مکتب‌ها و انقلاب‌های اسلامی به دلیل وجود رهبری و ولایت بوده است. وی با اشاره به نقش راهبردی زنان در تاریخ اسلام تصریح کرد: اگر همراهی و همکاری بانوی جهان اسلام حضرت خدیجه کبری (س) نبود قطعا اتفاقات خوبی برای پیامبر اسلام رقم نمی‌خورد. معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان گفت: از دامن زن مرد به معراج می‌رود و این مهم به نقش مهم بانوان در زندگی اشاره دارد. خالقی از بانوان خواست تا در عرصه جنگ شناختی و ترکیبی دشمن همچنان میدان دار آگاهی بخشی درست با الگوهای جهاد تبیین باشند چراکه اگر جهاد تبیین برای نسل جوان به درستی انجام شود آنها در معرکه جنگ نرم دچار خطا و انحراف نمی‌شوند و سره از ناسره را تشخیص خواهند داد. وی با اشاره به اینکه دشمن در فضای جنگ شناختی شرایط پیچیده‌ای را ایجاد می‌کند، افزود: اگر در عرصه‌ای که دشمن با ترفندهای مختلف سعی می‌کند نسل جوان را به دلیل ناپختگی فریب دهد مادران می‌توانند با تربیت درست فرزندان، آنها را نسبت به این مسائل واکسینه کنند.  خالقی تصریح کرد: در میدان‌های جنگ شناختی و جنگ نرم، بانوان نقش اساسی در تقویت ارکان انقلاب اسلامی و پیشبرد گفتمان ولایت و رهبری ایفا می‌کنند.

خبرنگار: سمیرا رجبی انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.