سردار نقدی: 200 رسانه فارسی‌زبان علیه ملت ایران مشغول فعالیت‌ هستند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست دشمن در توطئه‌های مختلف و آغاز جنگ نرم علیه کشورمان گفت: ۲۰۰ رسانه به زبان فارسی برای مقابله با ایران و فعالیت علیه ملت به راه انداخته‌اند که این موضوع در تاریخ بی‌‍سابقه است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس :   هشتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت با حضور نمایندگانی از ۴۰ کشور و مسؤولان کشوری و استانی عصر امروز در سالن قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.

سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این نشست اظهار کرد: چگونه می‌شود که یک ملتی با دست خالی به نتیجه برسد؟ توطئه‌های پیاپی و جنگ را بر ما تحمیل کردند اما نتوانستند کاری از پیش برند.

وی با بیان این که در جنگ با ما هیچ قدرتی غایب نبود، گفت: وقتی مستکبران شکست‌های فاحش خود در تقابل با انقلاب اسلامی را دیدند جنگ نرم را آغاز کرده و برای غلبه بر مردم ایران، فعالیت رسانه‌ای و تبلیغات فشرده را شروع کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمنان هیچ فهمی از باطن و عمق عقاید ندارند و نمی‌دانند که قدرت الهی در هیچ جایی ظاهر نمی‌شود مگر جایی که تفکر الهی در کار باشد؛ دشمنان در مقابل با مقاومت ما جنگ ترکیبی آغاز کردند، اما بازهم شکست خوردند، چون فقط ظاهر را دیدند.

سردار نقدی افزود: برای کشورهای چین و روسیه که رقبای آمریکا هستند به عدد انگشتان دست، رسانه برای مقابله با آن‌ها به وجود نیامد، اما ۲۰۰ رسانه به زبان فارسی برای مقابله با ایران و فعالیت علیه ملت به راه انداختند که این موضوعی بی‌سابقه در تاریخ است.

وی تصریح کرد: دشمنان نسبت‌هایی به جمهوری اسلامی می‌دادند که واقعیت نداشت؛ رئیس جمهور منحوس آمریکا شخصا پیام داد که در فلان روز در ایران حرکتی آغاز شود منتها هیچ اتفاقی رخ نداد چون آن‌هایی که فریب خورده بودند نیز متوجه شدند این‌ها دشمن هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران ادامه داد: این وعده الهی است که هر کس خدا را یاری کند خدا او را یاری خواهد کرد؛  روزی متوجه خواهند شد که انقلاب اسلامی چنان قدرتی دارد که نخواهند توانست در مقابل او مقاومت کنند.

سردار نقدی افزود: هر آنچه انقلاب اسلامی در این منطقه خواست شد و هر آنچه آمریکا خواست رخ نداد؛ این ملت در انتقام خون حاج قاسم سلیمانی نیز مصمم است؛ دشمنان باید وسایلشان را جمع کنند و بروند؛ خدا عقل را از دشمنان گرفته است؛ هر کسی که با خدا درافتد خدا عقل را از او می‌گیرد؛ آمریکا نیز باید از فرارش از افغانستان درس عبرت بگیرد.

وی با بیان آنکه پشتوانه این ملت خدای متعال است، اضافه کرد: ملت ایران کاری در تاریخ کرد که هیچ ملتی نکرد و پاداش او ان‌شاءالله ظهور امام عصر خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: در این نشست در محضر بزرگانی از جبهه مقاومت و برادران و خواهرانی هستیم که برای پشتیبانی از مقاومت در این مکان حضور پیدا کردند، امروز در این جلسه نورانی در حضور برادر عزیزمان یعنی شیخ سید عیسی طباطبایی هستیم؛ آقای طباطبایی بدون هیچ تکلفی هرجا که احساس می‌کرد که می‌توان قدمی برداشت وارد میدان می‌شد و حرکتی را انجام می‌داد.

حجت الاسلام مروی، تولیت آستان قدس رضوی نیز در ادامه این اجلاسیه گفت: بر اساس آیات قرآن مجید، تجلیل و تقدیر از شخصیت‌هایی که در کشورهای اسلامی در مقابل استکبار مبارزه و جانفشانی کردند، تعظیم شعائر اسلامی است. 

وی افزود: دو ویژگی حیاتی ایمان و مجاهدت عامل مقاومت و پیروزی در مقابل استکبار است، رهبر انقلاب اسلامی می‌فرمایند  اجر زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، هجرت تمدن ساز حضرت رضا و خنثی کردن توطئه‌ها و تبدیل آن‌ها به فرصت و ایستادگی و مقاومت در برابر خلافت غصب عباسی نشان می‌دهد مراسم تجلیل از شخصیت‌های مقاومت در جغرافیای بزرگ اسلام باید در کنار مضجع نورانی ثامن الحجج باشد.

گفتنی است در ادامه این نشست آیین تجلیل و تقدیر از مجاهدان و خدمتگزاران در غربت و محور مقاومت به عمل آمد؛ در این تجلیل از شیخ عیسی طباطبایی خدمتگزار شاخص محور مقاومت نیز تقدیر شد.

پایان پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.