وزیر کشور: آب‌و‌هوای مناسب و نزدیکی به شهرهای زیارتی، مزایای مرز تمرچین برای زوار اربعین است

وزیر کشور با اشاره به امکانات مناسب مرز تمرچین گفت:آب و هوای مناسب و نزدیکی مسافت به شهرهای زیارتی از جمله مزایای مرز تمرچین است و با تمهیدات انجام شده تلاش می‌شود نواقصی که سال قبل در دو طرف مرز تمرچین وجود داشت از جمله وجود امکانات حمل و نقل از الحسینیه تا کربلا، رفع شود.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس :

 احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز در همایش فعالان و موکب داران اربعین چهار استان که در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اظهار داشت:واقعه عاشورا یک جریان مربوط به یک زمان خاص نیست بلکه کربلا در تاریخ جاری است.

وزیر کشور گفت: جبهه بندی حق و باطل با وجود سیدالشهدا علیه السلام به عنوان محور حق صورت می گیرد و حول امام حسین علیه السلام است که مبارزه با باطل معنا میگیرد‌.

وحیدی با بیان اینکه اربعین یک زیارت ساده نیست بلکه یک موضوع تمدن ساز است افزود: اربعین به عنوان یک جریان جهانی ماموریت دارد تا جریان حق و امام حسین علیه السلام را به عالم معرفی کند و همانطور که می بینید هرساله با عظمت تر از قبل و پرشور تر برگزار می شود.

وزیر کشور با تاکید بر جهان شمول بودن اربعین گفت: اربعین سیدالشهدا علیه السلام نه فقط برای شیعه بلکه برای همه آزادگان جهان است و همانطور که سالهای گذشته دیدیم از هر مذهب و دینی در اربعین به زوار خدمت می کنند.

وزیر کشور تصریح کرد:اربعین متعلق به مردم است و دولت تنها تامین کننده زیرساخت‌‌ها و مسائل سخت افزاری است و باقی مسائل باید مردمی باشد.

وحیدی با اشاره به امکانات مناسب مرز تمرچین افزود:آب و هوای مناسب و نزدیکی مسافت به شهرهای زیارتی از جمله مزایای مرز تمرچین است و با تمهیدات انجام شده تلاش می‌شود نواقصی که سال قبل در دو طرف مرز تمرچین وجود داشت، از جمله امکانات جمل و نقل از الحسینیه تا کربلا، رفع شود.

پایان پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.