اخبار ویژه کوتاه

...

 

* پایگاه اینترنتی ضدانقلابی کلمه در یادداشتی به قلم «كيانوش راد» به «محمدرضا عارف» توصیه کرد تا در راستای کاهش مشارکت مردم در انتخابات، از این عرصه انصراف دهد! وی افزود: «پس از نیامدن خاتمی و رد صلاحیت هاشمی، عارف چه اقدام مؤثری در جهت تغییر می‌تواند انجام دهد؟ اگر با ادامه حضور در انتخابات، رأی بیاورد، می‌خواهد چه کند؟ عارف کاری نمی‌تواند بکند، هیچ رویه و رویکردی تغییر نکرده است؛ اما با کناره‌گیری از انتخابات می‌تواند کاری کند»! جريان ضدانقلاب این روزها تمامي تلاش خود را براي كاهش مشاركت مردمي در انتخابات رياست‌جمهوري به كار گرفته و منصرف كردن آقاي عارف و ديگر اصلاح‌طلبان همچون حسن روحاني در اين راستا تحليل مي‌شود.

* پس از دعوت «نوری مالکی» نخست‌وزیر عراق، از مردم سنی و شیعه این کشور برای برگزاری نماز جمعه به صورت مشترک، این نماز جمعه نخستین‌بار روز گذشته با حضور جمع کثیری از علما و مردم شیعه و سنی این کشور در بغداد برگزار شد. گفتنی است ترکیه، قطر، عربستان و برخی کشورهای غربی به‌شدت به‌دنبال آشوب‌آفرینی در عراق به بهانه جنگ مذهبی و قومی و تبعیض نژادی هستند.

* «موسوی‌ خوئینی‌ها» مرد خاکستری اصلاحات، در واکنش به عدم احراز صلاحیت هاشمی رفسنجانی گفت: «از رد صلاحیت هاشمی ناراحت نشوید. اگر او رئیس‌جمهور می‌شد، از همه ما انتقام سال‌های اصلاحات و مجلس ششم را می‌گرفت.»!

* به اسارت درآمدن سه افسر صهیونیست همراه با تعدادی افسر امنیتی از انگلیس و فرانسه در منطقه القصیر، صحنه نبردهای اطلاعاتی و امنیتی در سوریه را به نفع جبهه مقاومت تغییر داده است. مقامات غربی معتقدند این نیروهای زبده امنیتی با همکاری نزدیک حزب‌الله لبنان و سرویس امنیتی سوریه به اسارت درآمده‌اند.

* گروهک تروریستی‌ منافقین به‌دلیل وحشت از لو رفتن اسامی اصلی و تقلبی و افشا شدن اطلاعات دقیق نفرات این گروهک، به انتشار اسامی اعضای منتقل شده به آلبانی اعتراض کرده است.سازمان ملل به‌تازگی در انتقال ۱۴نفر از اعضای منافقین به آلبانی، اسامی این افراد را منتشر کرده که موجب اعتراض سرکردگان این گروهک شده است.    

*رئیس رژیم صهیونیستی از مقامات غربی خواست در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری، به مردم ایران فشار بیاورند.شیمون پرز در دیدار وزیر خارجه آلمان می‌افزاید: «ایران و سوریه موضوعاتی مرتبط هستند. ایران در آستانه انتخابات است و ممکن است تحریم‌ها تأثیر داشته باشد. تحریم‌ها و فشارها باید در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری ایران افزایش یابد. ما همچنین باید بگوییم که ما علیه مردم ایران نیستیم و این مقامات ایران هستند که مردم را به رنج می‌کشند(!)»

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.