بسته خبر کوتاه

...

 

* «محمدرضا صادق» مشاور حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی با اشاره به نتایج اعلام‌شده احراز صلاحیت شورای نگهبان گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دنبال این نیست که خودش را بر مردم تحمیل کند. آقای هاشمی مطیع  قانون است و در چارچوب‌های نظام کار کرده و دنبال این است که اهداف انقلاب پیش برود.

* بر اساس اخبار رسیده، اختلافات شدیدی میان تروریست‌ها در القصیر به‌ویژه میان تروریست‌های وابسته به کشورهای خلیج‌فارس، چچنی‌ها و لیبیایی‌ها رخ داده است. علت این اختلافات این است که هر یک، مسئولیت شکست در برابر ارتش سوریه را برگردن دیگری می‌اندازد و این اوضاع سبب ضعف و فرار آن‌ها به فرودگاه «الضبعه» شده است. برخی منابع نیز از فرار تروریست‌ها با لباس زنانه از القصیر خبر دادند.

* در پی محرز شدن عدم احراز صلاحیت آقای هاشمی برای انتخابات ریاست‌جمهوری، شبکه ساماندهی شده در فتنه ۸۸بار دیگر از سوی مهدی هاشمی رفسنجانی راه‌اندازی شد. بر اساس اخبار دریافتی، طی طراحی به عمل آمده، این شبکه در سطح گسترده خبر کذب تأیید صلاحیت هاشمی رفسنجانی را با وجود اطلاع از عدم تأیید صلاحیت قطعی وی توزیع و منتشر کرد و از طریق تماس‌های تلفنی با مراکز مختلف، ارسال پیامک و... به این شایعه دامن زد.

* رژيم عربستان سعودي با انتشار اطلاعيه‌اي ادعا کرد يک شبکه جاسوسي متشکل از ۱۰نفر را به جرم جاسوسي براي ايران بازداشت کرده است. رژيم سعودي مدعي است دو تن از اين افراد که تابعيت ترک و لبناني دارند، جاسوس ايران بوده‌اند. پيش از اين نيز رژيم آل‌سعود با شايعاتي از اين دست، سعي کرده  وجهه جمهوري اسلامي ايران را تخریب و ادعاي مداخله ايران در امور داخلي کشورهاي منطقه را اثبات کند که به‌نظر مي‌رسد علت اصلي آن، شکست سنگين تروريست‌هاي تکفيري مورد حمايت اين رژيم در سوريه از رزمندگان محور مقاومت اسلامي باشد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.