بسته خبر کوتاه

...

 

* «اسفندیار رحیم‌مشائی» در دیدار شماری از نخبگان استان‌های مختلف کشور گفت: خیلی فکر کردم که چطور می‌توانیم امام زمان(عج) را به دنیا معرفی کنیم و خداوند لطف کرد و بعد از اینکه آشناتر شدیم، دیدیم خودشان به فکر امروز و جهان بودند. امامی که آن‌ها به القاب مختلف معرفی می‌کنند، بهار انسان است، بهار انسان‌ها! مشائی در ادامه افزود: ما خیلی خرسند و خوشحال هستیم که هرچه از بهار گفتیم، انتخاباتی نبود، بلکه برای امام زمان(عج) است.

* «مصطفی تاج‌زاده» زندانی فتنه 88 که پیش‌تر معتقد به تحریم انتخابات پیش‌رو بود، بدون اندیشیدن به پرسش‌برانگیز بودن تغییر نظرش و به‌گمان اینکه مردم برای تصمیم خویش، منتظر رهنمود وی هستند، برای همه تعیین تکلیف کرد و در مطلبی که پایگاه اینترنتی «نوروز» منتشر کرد، گفت: «وظیفه همگان را اعم از اصلاح‌طلب و اصول‌گرا و مستقل، رأی دادن به هاشمی می‌دانم تا بتوان این مرحله بسیار دشوار و حساس را به سلامت پشت سر گذاشت.» وی درباره همراهی اسفندیار رحیم مشائی از سوی محمود احمدی‌نژاد نیز گفت: «در خصوص همراهی احمدی‌نژاد با مشائی در هنگام ثبت‌نام تا جایی که من در جریان قوانین هستم، نفس همراهی هنگام ثبت‌‌نام، واجد عنوان مجرمانه نیست.

* اتاق فکر نامزدی که نقش زیادی در فتنه 88 داشت، به‌دقت اوضاع را رصد می‌کند تا چنانچه نظرسنجی‌ها کاهش اقبال عمومی به این نامزد را نشان دهد، وی در روزهای پایانی منتهی به 24 خرداد، از ادامه رقابت در کارزار  انتخابات ریاست‌جمهوری انصراف دهد. اخبار رسیده حاکی از این است که افراد  این اتاق فکر، نامزد مورد نظر را مجاب خواهند کرد تا چند روز باقی‌مانده به انتخابات، به بهانه تخریب‌های صورت‌گرفته از سوی نیروهای ارزشی و تنگ شدن عرصه برای خدمت در صورت انتخاب(!)، از ادامه رقابت در این عرصه کناره‌گیری کند.

* روزنامه صهيونيسيتي «هاآرتص» در پايگاه اينترنتي خود نوشت: «اسرائيل» در ارزيابي خود از اوضاع نظام بشار اسد اشتباه كرده است. اين روزنامه به نقل از يك مسئول نظامي صهيونيست كه نامش را فاش نكرد، نوشت: رژيم صهيونيستي قدرت دولت بشار اسد و نظام سوريه را ناچيز ارزيابي كرد و مقامات نظامي صهيونيست درباره رويدادهاي احتمالي سوريه همچنان اختلاف‌نظر دارند. روزنامه هاآرتص افزود: اين ديدگاه كه سقوط نظام بشار اسد و روي كار آمدن مخالفان به‌نفع اسرائيل خواهد بود، ديگر مقبوليت چنداني ندارد زيرا آشكار شده است كه نفوذ عناصر جهادي و عناصر سازمان القاعده بسيار عميق و گسترده‌تر از پيش‌بيني‌ها بوده است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.